RSS Feed

Insomnie

vezi toate articolele de
17 May 2011 la 23:09 189 comentarii 1782 vizualizari.

Atâta tăcere… Își auzea gândul mergând în pas cadențat, de defilare, prin creierul obosit… Privi hipnotizată musca de pe tavan… apoi cănile, pline cu zaț uscat de cafea, și scrumiera, gata să se reverse pe noptieră.

Renunțase să mai numere orele, care se târau parcă, lăsând urme lipicioase, ca melcii din grădina copilăriei. Ascultase sunete de valuri și delfini, înghițise litri de lapte fierbinte cu scorțișoară, terminase toată rezerva de pliculețe de ceai de tei și sunătoare, făcuse un puzzle de 1500 de piese, numărase până la unmiliondouăsutetreizecișipatrudemiicincisuteșaptezecișidoi…

Făcuse exerciții de yoga, aprinsese bețigașe parfumate, își imaginase câmpuri cu flori și norișori pufoși pe un cer albastru infinit, ascultase toate cântecele de leagăn pe care le găsise… Devenise treptat irascibilă, enervată și de sunetul propriei respirații. Dăduse muzica la maxim, până când bătăile disperate în perete o făcuseră să capituleze.

Ieșise în noaptea umedă, de sfârșit de primăvară, gândind că o plimbare și puțin aer curat o vor ajuta. La nonstopul din colț, tanti Maria (o femeie zbârcită și uitată de noroc cu mulți ani în urmă) o compătimise că are cearcăne atât de negre: păcat de frumusețea și de tinerețea ta, domnișoară! tutunul e iarba dracului! Mormăise ceva și dispăruse în noapte, cu cele 5 pachete de țigări lights lungi.

Cu o cafea proaspătă, în cana ei cu văcuțe, învăluită în nori de fum, se apucase să citească la Neuroștiințe (înainte asta o adormea garantat…). Două pachete de țigări mai târziu, reușise doar să parcurgă, în reluare, primele pagini din curs. Cât despre somn, îi părea un cuvânt vechi, din ceva limbă moartă. Descria o realitate demult dispărută, care nu avea să mai existe vreodată.

Simțind că migrena ce o chinuia ar avea ceva de-a face cu fumul gros din cameră, deschisese larg ferestrele. De undeva, din neant, apăruse acea muscă, pe care o urmărea acum plimbându-se tacticoasă pe tavan. Zgomotul tramvaiului o trezi din contemplare. Era al doilea răsărit consecutiv. Luna dormise, soarele dormise, luna mergea iar la culcare. Numai ea, suspendată între ieri și azi și mâine, răstignită pe acele ceasului de perete, nu își găsea odihna…

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 



189 comments
  • 1

    Eu abia acum am descoperit chestiile alea cu îmi place – nu-mi place. Îmi place-ul ăla e pus de mine.

    Nu-mi place. E stângaci. E de început.

    Ai văzut care-i treaba pe aici şi te-ai hotărât să-ţi schimbi atitudinea.

    Nu-i rău.

    Acum să vedem după cât timp scoţi ceva ca lumea. Pentru că nu-i uşor. Îţi trebuie talent la scris şi idei mişto. Dacă le ai, ce poţi să ştii, poate îţi iese.

    Şi să mai vedem când îţi vei cere scuze de la cei pe care i-ai ofensat cu atitudinea ta. (Nu de la mine. Dă-mă dracu pe mine, nu-s important).

    A mai fost una ca tine. Şi pe ea tot eu am împăcat-o cu restul. Asta pentru că am văzut că i-ar fi plăcut şi ei să ia parte şi că regreta startul dezastruos pe care îl luase.

  • 2

    Nu-mi placele e de la mine. Si ti-as mai baga lejer inca vreo zece, dac-as fi neam prost, ca altul (ca stiu cum). Ai inceput sa te prostesti si tu cu rasuflate de-astea, de parca nu erau deja in exces.

    Iti scrisesem ultima oara ceva la Alexandra Svet, dar cred ca n-ai mai dat pe-acolo. Stilul acela te prinde. Lasa tampeniile astea de Liternet, ca tot romanul e poet.

  • 3

    @Cosa Nostra: Preferam să pui acolo nu-mi place, ca să fie totul corect (nu mă supără voturile negative, oricât de multe, atâta timp cât exprimă părerea cititorilor despre articol, și nu atitudinea lor personală față de autor).

    Dar mulțumesc pentru votul de semi-încredere! ;)

    Aș vrea să îți confirm că noul text înseamnă o maturizare în sensul spus de tine, dar aș minti (și nu mi-e în fire!). Este scris anterior celorlalte, și niciunul dintre ele nu a avut scopul de a CUCERI Pandora’s.

    Asta nu înseamnă nici infatuare (lipsă de respect față de cititorii de aici sau feed-back-ul de la ei), nici ipocrizie (cum că nu mi-ar fi plăcut să fie mai bine primite). Înseamnă doar că am scris cu gândul la o idee care mă preocupa pe mine în acel moment, nu la spațiul efectiv de publicare.

    Nu am pretins că am talent la scris literatură, deci nu aștept nicio laudă. Și, te rog, nu îți face nici tu speranțe deșarte, îmi cunosc limitele. Dacă asta mă face demnă de insulte sau tratare cu indiferență, așa să fie, îmi asum!

    Dacă îmi spui tu pe cine am ofensat eu gratuit, eu îmi cer scuze! Dar nu cred că am atacat/jignit pe nimeni din senin !?! Cum mă poți împăca tu cu oameni cu care nici măcar nu m-am certat?

    Iar ție nu îți pot eu cere scuze. Nu pentru că ai fi neimportant! Ci pentru că nu ți-am făcut nimic, în afară de a dialoga cu tine, la inițiativa ta. Și nici atunci pe tonul și cu limbajul folosite de tine.

    Tu să faci cum simți și în continuare… dragoste cu sila nu se poate… și nu-i motiv de supărare!

    Noapte buna!

  • 4

    @Florin Bratu:

    Bate-mă, omoară-mă! Dă cu piatra! :)

    Nu m-am prostit! Sunt nedormită, și textul e vechi, dar pe starea mea de acum ;) Ți-am mai zis o dată că pe unde mi-e mintea, pe acolo merge și scrisul.

    Nu s-a vrut literatură răsuflată, ci descriere realistă (zi-mi că tu nu ai avut niciodată o insomnie de nu mai știai ce să faci, că nu te cred!)

    Iar la faza cu românul e poet, ia mai uită-te tu o dată la biografia mea! Păi eu m-am autoironizat din capul locului pe tema asta, preventiv! :)

    Pace?

  • 5

    Ca tot ai dat-o aiurea pe scriitura, un sfat de bine: mai mult ca perfectul e nenatural si obositor in povestire, nu abuza de el. Ia mai degraba imperfectul sau, daca tii mortis la contextul temporal, chiar perfectul simplu. Compara de exemplu cum ar suna un paragraf de-al tau astfel:

    “Ieși în noaptea umedă, de sfârșit de primăvară, gândind că o plimbare și puțin aer curat ar ajuta-o. La nonstopul din colț, tanti Maria (o femeie zbârcită și uitată de noroc cu mulți ani în urmă) o compătimi că are cearcăne atât de negre: păcat de frumusețea și de tinerețea ta, domnișoară! tutunul e iarba dracului! Mormăi ceva și dispăru în noapte, cu cele 5 pachete de țigări lights lungi.”

    Iar “cana ei cu văcuțe” de unde-ai scos-o? Pai ori il faci pe tot gen Cantareata cheala, burlesc, ori nu uzezi deloc de asa imagini stupide, ca strica tot.

  • 6

    @Florin Bratu: Eu înțeleg ce zici, dar îți explic de ce l-am folosit

    1. textul începe și se termină în prezent (musca de pe tavan); dar între ele sunt două zile și două nopți de nesomn (chiar și momentul adaptat de tine se petrece la distanță de 2 pachete fumate de țigări, adică vreo 5 ore jumătate în trecut)…

    2. tocmai pentru că este obositor, induce o stare de iritare cititorului, una vecină cu cea a insomniacului ;)

    Iar cana cu văcuțe e singura ce mai era curată prin casă, după 2 zile, pentru că, remember! “Privi hipnotizată … cănile, pline cu zaț uscat de cafea” :)

    Mai dă acolo un nu-mi place în plus pt cană (ai zis că știi cum să faci asta). Eu nu renunț la ea, deși e stupidă, recunosc :)

  • 7

    @Florin Bratu:

    P.S. Că tot ziceai tu că vrei să auzi chestii cât mai reale despre femei, ăsta cu cana e un exemplu- până și cea mai sobră, inteligentă, rasată femeie, are câte o chestie stupidă sau de prost gust, poate, la care nu poate renunța ;) sau nu vrea…

  • 8

    @ Geanina Vlad, eroare, eu nu am cani cu vacute si nici alte bazaconii.

    alt Dorina Soricel
    2011-05-18 01:56:25 | Raporteaza
  • 9

    Aberatii la ceas de insomnie. Unii petrec cu Raluka si vacute desenate pe cani si muste in tavan. Mimoze sclifosite !

    alt Dorina Soricel
    2011-05-18 01:59:12 | Raporteaza
  • 10

    @Florin Bratu: Erata! Exista si exceptii! Dorina Soricel este o femeie sobra, inteligenta, rasata, care nu are cani cu vacute si nici alte bazaconii! Ai inteles? :roll:

    Imi cer scuze, Dorina Soricel!

    P.S. Soricel este numele de familie?

  • 11

    @Dorina Soricel: Cine este Raluka? :roll:

    Suferi si tu de insomnii? Deoarece vad ca imi scrii cronici de mare forta, la ora 2 noaptea… Sa-mi spui cum se trateaza cele ca tine, care nu-s mimoze sclifosite. Sa scriu si despre varianta haute-couture de insomnie, ok?

  • 12

    Am vazut io demult ca suferi de insomnie (la inceput ma intrebam daca nu locuiesti si tu spre vest ;) ).

    Nu mai comentez la altele, ca vaz ca oricum vorbesc la pereti. Ti-am zis de mesajele acelea de la Svet si te-ai facut ca ploua… :(

  • 13

    @Geanina, din tot ce ai enumerat, doar atat, ca nu am cani cu vaci si alte bazaconii de mimoze sclifosite…si nici muste in tavan…mmm, eventual fluturi sau molii, in functie de sezon :lol:

    Scriu la aceasta ora in noapte, ptr ca m-am despartit de sotul meu Costel Soricel, l-am prins in seara asta ca-i raspundea unei scrisori de amor in vesnicie unui Suflet de Femeie, salcie plangatoare fara odihna.

    Raluka e nevasta mimozului.

    Geanina te mulezi exact pe sufletul meu, dar exact, exact, te citesc de ani, de ani, in noptile de insomnii, te iubesc.

    Noapte buna !

    alt Dorina Soricel
    2011-05-18 02:27:42 | Raporteaza
  • 14

    Nu sufar chiar de insomnie, dar am lucrat multi ani inclusiv noaptea, si mi s-a dereglat somnul. Plus ca si acum lucrez mai bine noaptea, cand e liniste peste tot. ;)

    Nu m-am facut ca ploua, chiar nu le vazusem! Intra cateva sute de mesaje pe zi, daca lipsesti de pe blog, pierzi trenul discutiilor din urma…

  • 15

    @Dorina Soricel: Trec toate, tu sa fii sanatoasa! Noapte buna!

  • 16

    @ Geanina

    “te mulezi exact pe sufletul meu, dar exact, exact, te citesc de ani, de ani, in noptile de insomnii, te iubesc” (era un citat preluat, am uitat sa pun ghilimele :) )

    E printre putinele si ultima mea insomnie, dar fara vaci, ci ochi plansi. Da, exact, trec toate, asta-i baiul, ca va trece defintiv, va fi TRECUT, stii faza cu trecutul, prezentul si viitorul? La Fericitul Augustin gasim explicatia notiunii de timp. Trecutul a fost, nu mai exista, viitorul va fi, acesta inca nu exista, dar ce este acum? Exista prezent, dar si acesta aproape ca nu este – punctul de atingere al trecutului cu viitorul, in care, de indata ce ai intrat, viitorul se transforma permanent in trecut. Pentru Dumnezeu nu exista nici trecut, nici viitor, ci numai prezent vesnic.

    alt Dorina Soricel
    2011-05-18 02:59:22 | Raporteaza
  • 17

    @Dorina Soricel: Daca tot nu poti dormi, plangi acum! O noapte, ca pentru toata relatia dusa!

    De maine, e soare! ;) Ce nu te omoara, te face mai puternic. Cel putin teoretic… tu ai grija sa fie si practic!

  • 18

    @ Geanina, nu plang la comanda. Plang cand ma apuca durerea si nu pot s-o duc, ma descarc prin plans. Si azi a fost soare ! Si maine va fi soare ptr ca e primavara. Nu Geanina, azi a fost protestul impotriva cuvintelor si atitudinilor superficiale, in seara asta am plans, maine va fi altceva. Maine dimineata un nou inceput cu nimic din ce a fost in trecut.

    alt Dorina Soricel
    2011-05-18 03:23:22 | Raporteaza
  • 19

    Deci, am scris un comentariu pe care l-am pus din greşeală dincolo la Brancu. Nu-l mai pun şi aici, citeşte-l de acolo.

    În plus:

    Dacă îmi spui tu pe cine am ofensat eu gratuit, eu îmi cer scuze! Dar nu cred că am atacat/jignit pe nimeni din senin !?! Cum mă poți împăca tu cu oameni cu care nici măcar nu m-am certat?

    Vezi?! Nu te lasă caracterul să te prinzi!

    Când îţi vei da seama unde ai greşit şi vei acţiona în consecinţă, ai trecut examenul. Până atunci rămâi ca Fefceac: fără cunoştinţe ştiinţifice, gălăgios şi obraznic. Un informator la miliţie, răspândac obligat să scrie pe bloguri împotriva poporului român şi a credinţei sale religioase. Că ăsta le e scopul acum.

  • 20

    @Cosa Nostra: Off!

    Uite, iti raspund tot punctual(ai dreptate, asta mi-e in sange):

    -Si tu, la fel ca si Nora, aveti un stil de a diseca omul, ca si cum in viata lui nu s-a uitat si singur intr-o “oglinda”. Daca nu erai atat de pornit sa te contrazici cu mine, ai fi vazut ca imi (re)cunosc si accept limitele. Tine de educatia pe care am primit-o: nu e nicio tragedie daca nu esti perfect la toate, important e sa fii cat de bun poti tu! Si, mai ales, important e sa fii tu, nu imita pe nimeni! ;)

    -Nu o sa ma vezi incercand sa ma iau la intrecere cu Ana sau Nora pe stilul acela de scriitura. Ar fi stupid. Si oricum nu sunt eu, nu ma reprezinta. Dar asta nu inseamna ca nu am dreptul sau curajul sa scriu si despre starile mele, atunci cand exista. Cu stangacie, fara impact galactic, dar o pot face. Pentru ca asta inseamna scrisul pentru mine. Nu este o unealta de a cuceri admiratia cititorilor, ci o modalitate de expresie, de sinceritate. Nu vreau sa fiu admirata de la distanta, precum statuile. Prefer interactiunea de la egal la egal.

    -Mie mi se pare ca voi ati uitat aici pe Pandora’s esenta. Femei care scriu despre viata. Femeile sunt de multe feluri, iar viata e extraordinar de ofertanta la capitolul subiecte. De ce nu le lasati pe femeile astea sa vorbeasca? Tu chiar crezi ca ar fi o agitatie atat de mare daca ar fi un blog literar? Ia mergi pe Agonia si vezi. Doar osanale incrucisate (pe clanuri, evident). In rest, desfiintari reciproce, mocnind de invidie. Nimic constructiv. Aceea nu este FEMEIA.

    -Stii ce atmosfera te intampina aici? Ca in Portocala mecanica… Un comitet de asteptare cu bate si lanturi, care te ameninta, intimideaza, hartuieste, pana cand dispari in ceata. Ba ca autoarele nu au talent la scris, ba ca nu au toate virgulele acasa, ba ca e stupida tema, ba ca sunt prost informate, ba ca nu au dreptul la opinie. Ma intreb daca fiecare din comentatori are in familia lui o asemenea atitudine. Sau atmosfera. Sincer. Mamele copiilor vostri ati vrea sa fi genul asta de femei agresate si infrante de societate? Sau chiar si ignorate cu atata superioritate de parca ar fi de ultima speta?

    -Stii la ce duce asta? La anihilare sau conformism. Una din doua. Si ambele la fel de triste. Nicio autoare nu cred ca a venit aici ca sa invete “scoala vietii”. Poate ca exista cititori care rezoneaza cu ce are fiecare dintre ele de spus. De ce sa nu le dai sansa sa vorbeasca? Acolo, fiecare pe bucatica lui. Prostii cu prostii si desteptii cu desteptii. Sau cei care se simt la mijoc, sa aiba acces peste tot. E asa greu?

    -Nu-ti par interesante sau te enerveaza unele autoare? Ignora-le! Eu asa fac. Dar nu as vrea sa dispara. E nevoie de fiecare, pentru a avea tipologia completa. Tu vrei sa faci totul uniform, chiar daca pe o matrita superioara. Ca si Nora, cu exemplul ei de roz si verde. Este o atitudine pe care educatia mea o respinge. Daca eu vreau roz si vad ca a iesit roz, nu am nevoie de binevoitori necunoscuti sa ma bata pana ajung sa vad verde. Eu clar nu o sa fiu fericita, iar lor chiar nu vad la ce le foloseste. O s li se aplece de atata verde absolut.

    Am scris mult, fara diacritice, poate si cu greseli. Sunt pe fuga! Sper sa asculti doar ce am spus, fara prejudecati, si sa nu ma injuri foarte tare! Sau injura-ma, stii oricum ca nu ma sparg precum portelanul ;)

    Oricum, toate sfaturile tale au fost bine primite (fara nicio ironie)! Ne auzim!

  • 21

    Dacă n-aş fi făcut aşa cum susţineţi voi că am făcut, acest blog ar fi plin de autoare ca tine cu ţâţele la vedere, sau insinuându-se de sub maieuri neputincioase. Pentru că e dreptul lor, nu?!

    Autoare care, la nici treizeci de ani, ne-ar fi dat tot felul de lecţii de viaţă, şi ne-ar fi amintit încontinuu cât de proşti sunt românii că nu-i suportă pe curişti şi cât de imbecili sunt în credinţa lor religioasă.

    Iar aia cu chiar acum am primit un telefon de la seful al mare de la Pandoras. Imi zice sa te las in pace, ca se duce naibii traficul fara tine. (un fel de lasă-l, măi, nu te pune cu nebunu) chiar şi-a permis să facă afirmaţii în legătură cu Mişcarea Legionară despre care ştie din reclamele la filmele lui Sergiu Nicolaescu.

    În rest, ce să zic,

    femeile sunt de multe feluri, iar viata e extraordinar de ofertanta la capitolul subiecte. De ce nu le lasati pe femeile astea sa vorbeasca?

    vorbiţi, măi, cine nu vă lasă?!

  • 22

    Mai Geanina, iti pierzi timpul cu tampitul (cum singur s-a recunoscut dincolo). Nu-i mai pica in plasa, ca-i pramatie si neam prost. Asta doar se face ca vrea “sa ajute”, cand totul e doar pretext sa-ti mai bage una cu lasatul tatelor pe-afara si “maieuri”. Esti la judecata de apoi de la intorsatura buzaului.

  • 23

    @Florin Bratu: Ce faci Florinel , te-ai ascuns o saptamana , n-ai mai scris ,te-ai plimbat cumva pe Route 66 ?

  • 24

    @Florin Bratu: Hai Florinel , iesi la lumina si povesteste ! Ce inseamna “intorsatura buzaului “, Florinel ? E acelasi lucru cu Intorsura Buzaului ? Ups !

  • 25

    @Geanina Vlad: Ce faci Insomnie , dormi ?

  • 26

    mda, si eu trec prin perioade de genul asta. de fapt, chiar sunt intr-una. diferenta la mine este ca eu am cana cu mos gerila si fumez jps scurte.

  • 27

    @dr.nenea: :) daca-s scurte, sunt mai multe!

  • 28

    @DANNY: Nu dorm, de la 7 dimineata sunt pe glie… e plin sezon, ce crezi? Acum am ajuns si eu acasa.

    Plus, e o vorba din folclor: “Cine se scoala de dimineata, mananca oul de rata! Cine se scoala la pranz, il mananca p’al de… manz!” Nu e eleganta, dar e plina de adevar…;)

  • 29

    @Florin Bratu: De ce imi sabotezi tu viitorul? :)

  • 30

    @Geanina Vlad: sunt multe rau :-) . de cateva nopti ma tot trezeste calu sa-mi spuna ca ceva nu merge la una dintre probleme. azi imi dau seama ca solutia avea o gaura. de unde stia calu? iar nu dorm in noaptea asta :-) .

  • 31

    @Cosa Nostra: #21

    Nu știu ce relevanță au pozele, puse în balanță cu ideile. Tu nu ai poză și tot te faci auzit…

    În plus, puțin te contrazici singur… pe de o parte spui că, aici, autoarele noi sunt zero barat, până demonstrează ceva… pe de alta le tratezi din minutul zero drept VIP (exagerez, să zicem persoane publice) și te apuci să faci pe detectivul pe toate platformele de socializare, vânând imagini personale… Apoi le arunci în față viața privată (pe care nu ele au expus-o aici de bună voie)… Și tot tu spui că vrei să protejezi locul de astfel de lucruri!?!

    A vorbi în necunoștință de cauză nici mie nu mi se pare corect sau înțelept. Dar văd o diferență între a expune un punct de vedere (așa cum ți l-ai format până la vârsta respectivă) și a pretinde că dai lecții cuiva. Dacă aplicăm principiul “cât trăiește omul, învață”, ar trebui să ne spunem o părere doar înainte de moarte :( Măcar așa, opinând, chiar și greșit, ai o șansă să te corecteze cineva…

  • 32

    @dr.nenea: poate vine valul si ia calul… gata si cu problemele ;)

  • 33

    tu vorbesti serios?! cine te mai place in ziua de azi fara cal? no way…

  • 34

    @dr. nenea: Pai nu ziceam de caii… putere ;)

  • 35

    Geanina, are el dreptate nenea dr. ce mai faci fără cal în ziua de azi? să vezi al meu ce hărnicuţ e… ;)

  • 36

    Cu tine m-am grăbit. Şi cu Ioana. Nu am greşit. Doar am abordat greşit iar rezultatele au fost dezastruoase.

    O să vin cu lămuriri dacă mai eşti aici peste un pic de timp şi discutăm.

  • 37

    @val_one: Ce a raportat? Cate hectare? :)

  • 38

    :D nu raportează nimic, doar lucră, lucră, lucră. ascultător.

    e…cu lator. ;)

  • 39

    @val_one: Pai e slavagism asa. :( Nicio pauza mica, acolo, de odihit pix elii? :roll:

  • 40

    @Geanina Vlad: Pai , cine se scoala seara , ce mai mananca , Geanina ? Aluia nu i-ai lasat nici o sansa ,l-ai lasat flamand ? Nici macar un ou ?

  • 41

    @DANNY: Nu eu, nu-i vina mea! Folclorul… nu protejeaza lenea, se pare! ;)

  • 42

    :roll: ba, are şi pauze. îl scot la păscut pe plaiurile virtuale. ;)

  • 43

    @DANNY: Dar, sa nu zici ca-s rea, de la mine putere ii ofer o omleta de rabdari prajite! Inima larga, stiu :roll:

  • 44

    @val_one: al meu nu tace pana nu primeste ram_uri :) e mai batran, saracul :(

  • 45

    @Geanina Vlad: Stiu ca esti o fata buna si inimoasa , la fel ca si Valonas , nu-i asa ?

  • 46

    Bun, să revenim!

    Ca o paranteză: aveam o bună dispoziţie în a dialoga aici cu tine. Mi s-a estompat din cauza duhorii acesteia de Val_One pe care a insinuat-o dracu exact acum şi exact aici.

    Mă rog, încerc s-o ignor.

    Măi, Geanina, tot ce am spus până acum rămâne valabil. Ce m-a determinat să revin asupra relaţiei cu tine (suntem pe acelaşi blog, citim ce scriem fiecare, deci suntem într-o relaţie) este faptul că mi-am dat seama că tu – spre deosebire de Voicu sau Val_One, de exemplu, nu ai nici un scop ascuns pentru care scrii aici. Tu scrii pentru că-ţi place să-ţi expui ideile, să le argumentezi, să dialoghezi.

    Nu contează cum faci astea. Dezastruos – dar nu contează. Cel mai important pentru mine este să fii pe faţă. Dacă nu ai un interes ascuns, deci perfid şi viclean, pentru mine e suficient. Iar tu nu ai. M-am convins.

    De acum încolo putem dialoga fără ca eu să am vreun resentiment sau vreo prejudecată.

    Nu voi fi de acord cu tine cam în nicio privinţă – după câte ţi-am citit, dar nu-i nimic. Sunt opiniile tale şi le discutăm.

    Ce zici?!

  • 47

    Pai, ce sa zic, Danny? Depinde cum te saluta oamenii. ;)

    Mie imi place partea aceea cu “Buna sa-ti fie inima!” Dar unora le place “Manca-ti-as sufletul!”

    Raspundem si noi cum putem mai bine :roll:

  • 48

    @Cosa Nostra: Ce am spus deunăzi și la Ana.

    “Nu ma deranjeaza absolut deloc niciun grup, indiferent cum s-ar fi format el. Nu caut nici aliati, nici nu vad peste tot dusmani, pentru ca nu sunt in razboi. Nu dispretuiesc si nu laud pe nimeni. Nu ma intereseaza popularitatea si am destul simt autocritic si prieteni reali care sa ma tina cu picioarele pe pamant.

    Am incercat sa nu deranjez nici indivizi, nici grupuri. Am raspuns cand am fost intrebata si am lamurit ce era legat de mine si numele meu (care e foarte real si nu are atasat un avocat din oficiu al apararii).

    Am cerut scuze SINCER cui am considerat ca le merita, chiar daca nu am inteles pentru ce mi se cer! Buna ziua o sa dau intotdeauna tuturor, c-asa mi-e felul. In rest, vreau sa cred ca nu o sa ajung vreodata sa confund un blog cu viata reala, dar daca o voi face, stiu cine ma poate vindeca!”

    Eu sunt aceeasi. Normal ca nu as scrie, daca nu m-ar interesa dialogul, sa inteleg mai bine viata si oamenii. Imi sustin opiniile, daca am argumente, dar sunt intotdeauna dispusa sa le schimb, daca primesc contraargumente mai bune.

    Pace? Si dialog normal? Eu votez pentru! :)

  • 49

    @Geanina Vlad: Esti tare , draga ! Ma bucur ca esti democrata !

  • 50

    I think i am in love. Luv your hair. Despre insomnii numai de bine, sunt specializat si da exista o melancolie in surmenajul vorbelor, ideilor.

  • 51

    @DANNY: Doar empatica si maleabila ;) (zic eu, sper ca nu gresesc…

  • 52

    @Geanina Vlad: Cum a aparut Cosa , cum a disparut Valonas ! Cred ca Valonas n-a citit ce am scris eu ! Ce viclenie o fi vazand Cosa la aceasta fata , nu pot sa-mi imaginez ! Cosa vede peste tot teoria conspiratiei ! Cosa , canalizeaza-ti ura si nebunia ta frenetica impotriva lui Basescu ! Aici voi fi de acord cu tine !

  • 53

    @Flavius: “I think i am in love. Luv your hair.”

    Este doar subliminal. Rosul e de vina ;)

    Daca esti specializat in insomnii, vreau schimb de experienta. Nu scapi asa usor! Eu am epuizat toate solutiile, dupa cum am povestit. Astest sugestii! Orice, in afara de somnifere :)

  • 54

    Pace nu! Dialog normal nu ştiu ce e. Dialog fără prejudecăţi, da!

    Pentru început să lămurim cu pozele şi cu ţâţele:

    Tu ai prins puţin din mine. Deci, hai să te pun la curent. Nu sunt un pudibond habotnic. Dimpotrivă. Îmi place să mă uit şi să văd. Îmi place femeia. Am mai spus, dar demult, vorba unui unchi de-al meu: bă, nepoate, mie-mi place pizda de-aş mânca-o şi pe pâine. Aşa şi eu!

    Acum că m-ai încadrat corect să revenim.

    Ai spus că pozele nu sunt relevante. Nu-i aşa. Sunt!

    Pozele pe care ţi le pui trebuie să fie în acord cu contextul în care ţi le pui. Nu poţi să pretinzi atenţia şi participarea cititorului la un discurs serios aproape academic – să zicem, punându-ţi o poză cu ţâţele în rol principal. Pentru că nu dintr-o astfel de postură li te adresezi.

    Faptul că ţi-ai scos de pe blog poza respectivă mi se datorează mie şi înseamnă că ţi-ai dat seama şi tu că aşa trebuie să fie. Şi ăsta e un lucru mare care m-a determinat (printre altele) să te reconsider.

    Am lămurit aici?!

  • 55

    Geanina Vlad:

    Am citit comentariul de la 20. Văd că mă menţionezi de trei ori, deşi comentariul nu-mi este adresat, în contexte care demonstrează faptul că n-ai înţeles nimic din scurtele noastre interacţiuni.

    Eu am comentat doar la unul dintre articolele tale, respectiv cel intitulat “Oul, sms-ul şi halucinaţia”. Atât. Mi-a fost suficient. Apoi, te-am ignorat. Nu-mi place cum scrii, nu-mi place cum răspunzi în comentarii.

    Te-aş ruga să faci acelaşi lucru. Să nu îmi mai pomeneşti numele. Nici direct, nici prin tot felul de aluzii. Abţine-te de la a face judecăţi de valoare asupra unor lucruri, persoane şi situaţii pe care ori nu le pricepi, ori le prezinţi parţial, manipulator. Eu şi prezenţa mea aici printre ele.

    Mulţumesc.

  • 56

    @Cosa Nostra: Pace se referea la fara resentimente.

    Dialog normal, pentru mine, inseamna fiecare are drept sa vorbeasca si obligatia sa asculte la randul lui replica (macar din respect). Nu monolog! Nu propaganda! Nu atac orbesc la persoana, fara nicio legatura cu ideea.

    Nu am prins putin din tine. Tu ai ignorat multe lucruri spuse de mine, pentru ca erai prea pornit sa ma linsezi. Am spus de la primul articol ca stiu de Pandora’s dinainte sa se lanseze. Deci si de tine, si de multe povesti mai vechi.

    Nu te-am catalogat drept pudibond (chiar departe de mine gandul). Singurul lucru pe care l-am criticat legat de asta este mai sus: e stupid sa judeci un articol prin prisma unor poze personale din alta parte. Eu asta vad ca este lipsa de argumente contra text. Stiu ca e conform teoriei: e mai eficient sa discreditezi autorul, decat sa manipulezi toate opiniile pro-articol. Dar pentru mine e semn de slabiciune si lipsa de coloana vertebrala.

    Pozele sunt relevante. Da, in context, nu la modul absolut. Daca voiam sa fac trafic, imi puneam o poza sexy in care aratam bine, si scriam numai despre chestii fara perdea. Nu-s eu asta. Am pus un cap. Tu l-ai transformat in curva penala. Asta e! Ghinion pentru mine!

    O ultima lamurire. Am scos poza nu pentru ca o consider deplasata, ci pentru ca mi-am dat seama cu ocazia asta cum gandesc si judeca oamenii (superficial). Iar ca sa stii adevarul pana la capat, este o sedinta foto experiment (din care tu ai vazut doar 2 si ai dedus ce ai dedus): expresii faciale versus sexualitate – ce primeaza? Aceeasi postura, dar fata schiteaza o gama de emotii de la tristete, durere, melancolie, pana la inocenta si bucurie. Miza era, privind toata seria, ce iti capteaza pana la urma ochiul: fata sau sanii? Orcum nu stiu cat te intereseaza ce ti-am zis acum dar asa ca sa nu mai fie discutii…

  • 57

    Eu nu mă refeream la articolele de aici şi poza de acolo. Normal că nu conta poza în acest caz.

    Eu te-am evaluat pe tine după articolele de acolo şi poza de acolo, da?!

    N-ai recunoaşte tu nici bătută!

    Hai să-ţi răspund la întrebare: Cui te adresezi când întrebi ce iti capteaza pana la urma ochiul: fata sau sanii?. Pentru că fiecare bărbat – sau femeie se uită la altceva.

    Eu cred că mai degrabă alegerea pozelor îi prezintă privitorului răspunsul tău – cea care pozezi, la această întrebare.

    Iar eu, care am o vârstă şi n-o am degeaba – zic eu – cred că pozele sunt făcute de femei pentru a ascunde nu pentru a releva. Pozele sunt viclene ca şi femeile.

    Şi nu, oamenii care privesc pozele şi le iau în seamă când judecă un articol nu sunt superficiali chiar deloc. Ia mai gândeşte-te!

  • 58

    @Nora:

    Numele tau nu l-am mentionat din senin, a fost adus in discutie de Cosa in mesajele anterioare. Te rog sa nu scoti asta din context (logica dialogului)!

    Este foarte posibil sa nu fi inteles ce trebuia din scurtele noastre interactiuni! Asta se intampla frecvent, cand dialogul incepe direct cu atacuri si continua la fel.

    Nu m-ai ignorat ulterior, sunt suficiente comentarii la multe articole diferite, in care ai facut referire la mine, intr-o nota deloc magulitoare. Am ales sa nu reactionez, tocmai pentru ca nu vreau conflicte fara substanta.

    Decizia ta de a nu interactiona cu mine am respectat-o, fara sa cer justificari. Dar sa nu exageram acum, te rog! Toate comentariile de pe blog vorbesc de la sine despre cine pe cine a atacat fara motiv real. ;)

    Nu ti-am mentionat numele in nicio alta discutie, cu nimeni de pe Pandoras. Doar in cea de azi cu Cosa. In replica la spusele lui.

    Nu o sa te parafrazez acum, spunand “stai linistita, Nora, ca oricum nu vorbea nici dracu’de tine!” ;) Iti spun doar ca dorinta ta va fi respectata!

    Seara buna!

  • 59

    Geanina: faptul că m-a menţionat Cosa nu te îndreptăţeşte şi pe tine să o faci. E simplu. Cu el am alt gen de relaţie şi poate face asta.

    Şi exact, comentariile vorbesc de la sine.

    Hai să încheiem aici. Aş putea să stau să demontez fiecare dintre afirmaţiile tale, dar ar fi degeaba şi ai un dar de a mă plictisi rar întâlnit. Mai uşor cu drama, doar. Ai tendinţa să foloseşti cuvinte prea mari. Atacuri, conflicte etc etc.

  • 60

    @Cosa Nostra: Daca tu ai fi mentionat vreodata blogul meu pe Pandoras, iti dadeam dreptate. In toate atacurile tale de aici (pe care le-a citit oricine, fara sa aiba habar despre blogul meu), singura asociere se putea face intre persoana descrisa de tine si textele de pe Pandoras. Simplu. Dar nu mai insist, suntem amandoi incapatanati, si putem continua mult si bine. ;)

    Ai dreptate ca fiecare priveste altceva la o poza. Dar la o serie de poze consecutive, cu o tematica, faci mai multe conexiuni. Ideea era simpla: nuditatea iti biaseaza sau nu atat de puternic atentia, incat sa poti ignora ce exprima privirea? Barbatului i se duc ochii inspre decolteu, inevitabil, dar raman lipiti acolo sau urca si mai sus? Daca persoana respectiva era imbracata asa, dar tocmai primeste vestea unui deces in familie (sa zicem)? Durerea ei pentru un necunoscut este credibila, sau prejudecata legata de un decolteu mai adanc primeaza? In fine, nu conteaza!

    Pe mine sincer, la un articol ma intereseaza pozele care ilustreaza articolul (daca exista). Nu poza autorului. Fiind blog, avatarul normal ca e important, dar acelasi autor poate aborda teme atat de diferite, incat nu intotdeauna se va putea face o corelatie valida intre poza si text (de unde superficialitatea judecatii de care vorbeam). Si aici vezi bine ca nu se schimba des poza autoarelor. Sper ca m-am exprimat coerent…

  • 61

    Bă, eu când mă uit la o gagică nu ignor nimic. Nici privirea, nici pedichiurile, nici ţâţele, nici orice altceva. Bine?!

    Şi dă-le naiba de poze că putem vorbi despre ele la nesfârşit. Zi-mi cu credinţa religioasă a poporulu român!

  • 62

    Geanina , ce-ti mai face dobermanul , nu doarme la ora asta ?

  • 63

    @Nora: “faptul că m-a menţionat Cosa nu te îndreptăţeşte şi pe tine să o faci. E simplu. Cu el am alt gen de relaţie şi poate face asta.”

    Relatia voastra guverneaza dialogul dintre voi. Nu dintre el si mine. Banuiesc ca nu imi sugerezi o cenzura de genul: numele tau este marca inregistrata si numai cu permisiunea ta il poate folosi cineva intr-un dialog… sau da?!? :roll:

    Despre darul meu, ce sa zic? E irelevant, cat timp nu interactionezi cu mine. Nu te pot plictisi prin absenta, nu? ;)

    Iti mai doresc o data “seara buna!”, chiar daca tu intri si iesi trandind usile de pereti… si cam atat!

  • 64

    @DANNY: Nu doarme, e la post! ;)

  • 65

    @Cosa Nostra: Ce sa zic de credinta poporului? La ce te referi mai exact?

  • 66

    @Geanina Vlad: Hai mai , chiar asa ? Ce fel de caine e asta , ori functioneaza cu baterie ? Trebuie si el sa doarma , macar 2-3 ore pe noapte ! Auzi , dar unde e postul lui ?

  • 67

    Danny #52,

    Bă amărâtule, bă naivule, nu ştiu ce să mai cred despre tine. Cum, mă, care viclenie?!

    Păi hai să-ţi arăt:

    Tu mi-ai zis mie de jigodia de Băsescu, fără să ştii că Val_One a ta monitorizează din partea lor acest blog şi devine feroce atunci când cineva îi vorbeşte de rău! Ai văzut-o vreodată într-o astfel de ipostază?! Nu. Dar crede-mă pe mine că eu am văzut-o. Nu mai are nici tată nici mamă.

    Bun, atunci de ce nu se ia şi de tine?! Te-ai gândit?! Hai să-ţi spun eu: nu că te-ar iubi şi-i e jenă. La ea nu există astfel de chestii. Ci pentru că nu te consideră important. Pur şi simplu te crede un biet nebun care vorbeşte de paloşe şi execuţii publice cu pistolul, cum vorbea Costică al Chirinii despre nemţi imaginari.

    Ia şi meditează la chestia asta!

  • 68

    Geanina, păi de acolo a pornit totul, nu-ţi aminteşti?!

  • 69

    Cosa,

    De acolo a pornit parerea ta despre mine. Uiti ca eu am scris un alt articol inainte (primul), de unde puteai sa intelegi mai bine care este pozitia mea, mai ales ca era scris la persoana 1. ;)

    Eu te-am intrebat: ce anume vrei sa iti raspund? Ca este un subiect atat de vaaaast…

  • 70

    @DANNY: E adevarat, nu pe baterii, nici din plus. Doarme, normal. Postul lui este mobil. :)

  • 71

    Geanina: evident că nu pot institui o astfel de cenzură. Speram să funcţioneze aia a bunului simţ. Se pare că mecanismul e defect.

  • 72

    @Nora:

    Devine ridicol! Nu ti-am pomenit nicaieri numele! Cu nimeni! Si nici nu aveam de gand sa o fac! Ti-am si promis asta, la cererea ta. Ce vrei? Document la notar? Promisiune in biserica?

    Poate e necesara o revizie tehnica. Dar nu la mine :roll:

  • 73

    Eu nu vreau să-mi răspunzi la nimic. Voiam să clarificăm câteva aspecte din urmă. Dar m-am dus la articolul respectiv şi nu mai am ce să citesc. Comentariile mi-au fost şterse, nu mai am reper. Aşa că subiectul acesta rămâne nicicum!

  • 74

    Hei?! Ce-i aici?! Gata!

  • 75

    @Cosa Nostra: Ce comentarii ti-au fost sterse??? Eu nu am sters nimic! Tot ce ai comentat la articolul asta pandoras.realit../ este acolo!

    Si oricum, ce nevoie ai de comentarii? Parerea mea e in articol, iar a ta bine formata in minte. Nu? ;)

  • 76

    Adică eu am pus acolo doar un comentariu?! Cred că glumeşti!

    Nu ai şters tu, dar au şters ei.

    Mă rog, asta a fost, să vedem de acum încolo.

  • 77

    @Cosa Nostra:

    Nu a sters nimeni nimic. Iti garantez eu! Am moderat foarte atenta fiecare comentariu atunci -deh, emotiile de debut :) .

    Tu erai atunci preocupat de luptele cu IP-uri si conturi multiple si ban. Si (cred!) nici nu te-a deranjat articolul meu (ca nu era nimic de rau in el):)

    Ai vrut numai sa punctezi ca noile autoare au drepturi, fara motiv ;)

  • 78

    @Cosa Nostra: Ce am remarcat la Valonas este faptul ca in ianurie mi-a zis odata sa nu vorbesc despre politica pe acest blog , apoi , mai tarziu am vazut-o comentand discret pe VoxPublika , cateva subiecte de politica . Nu am de unde sa stiu simpatiile ei politice , deoarece nu am avut ocazia . Monitorizeaza din partea P.D.L.-ului acest blog ? Interesant ! Tot timpul ii vorbnesc de rau , iar Valonas n-a scos o vorba ! Am spus de mai multe ori pe aici ca nu mi-e frica de BAU – BAU ! Cu cat sunt amenintat de cineva , cu atat ma indarjesc si mai mult ! Asa sunt eu croit ! Apoi , mie imi place omul corect , cinstit si care spune lucrurilor pe nume , direct in fata , fara ascunzisuri sau viclenii . Nu crezi c-ar fi mai bine sa ma creada oricine ar fi ,doar un biet nebun , care vorbeste de palose si executii ? Ar fi in avantajul meu acest lucru , cu toate ca basistii se duc inevitabil spre dezastru si ar trebui sa fie suspiciosi la orice nivel ! Si acum , astept ca Valonas sa-mi spuna ceva , in legatura cu ce a zis Cosa ! Doresc o explicatie din partea Valonasului !

  • 79

    @DANNY: @Cosa Nostra:

    Vreau sa va rog ceva! Nu discutati aici despre terte persoane, daca nu sunt de fata sa raspunda! Mai ales daca discutia duce la insulte, chiar si indirecte, la adresa acelei persoane. Nu ma amestec in razboaiele nimanui, dar sa fie duse in alta parte, nu sub articolele mele.

    E doar o rugaminte personala. Depinde de voi daca tineti sau nu cont de ea… :(

  • 80

    Bun, abia acum ţi-am văzut pozele de pe blog. Nu mă prinsesem cum trebuie făcut. Sugestie: ca mine sunt şi ceilalţi. Dacă le-ai pus să fie văzute atunci vezi ce faci că nimeni nu ştie cum să le acceseze.

    Apoi concluzia: nu ştii să pozezi, nu ai un pozar bun. Vezi tu, să te pozezi e o artă a naiba de grea. Dacă nu eşti făcută pentru asta, atunci nu faci.

    Ştiu, orice femeie încearcă, e curioasă. Da, aşa e, dar nu pui încercările pe blog.

  • 81

    @Geanina Vlad: Da , draga mea prietena , ai dreptate , dar eu n-am insultat pe nimeni , chiar doresc o interventie din partea Valonasului , nimic mai mult ! Auzi , leaga cainele ala cu un lant gros , undeva , mai departe de usa !

  • 82

    #79,

    Nu, nu vom ţine cont de ea. Nici nu te interesa. Voiai doar să ai o acoperire pentru orice eventualitate!

  • 83

    Danny, ia roagă-l tu pe gaspadin komisar să vină tot el şi cu dovezile acuzării. că doar n-o fi vreun tribunal al poporului aici. sau e?

  • 84

    @val_one: Nu este nici un fel de tribunal al poporului , stai linistita !

  • 85

    @Cosa Nostra:

    #82: iar faci presupuneri nefondate despre mine, pentru ca nu ma cunosti! eu nu fac strategii din relatiile cu oamenii! interactionez cu ei conform principiilor mele de viata! e asa de greu de crezut ca in rugamintea aia se ascundea ceva ce pe mine ma deranjeaza in viata mea reala?

    Intreaba-l pe Danny daca nu l-am rugat la fel legat de Florin Bratu! Si exista un comentariu identic si pentru Florin (in alta parte) sa nu scrie de Danny daca nu e pe blog sa-i raspunda… In fine, crezi ce vrei!

  • 86

    @Geanina Vlad: Ai dreptate ! Hai la culcare , ca si maine este o zi ! Noapte buna , Pandora ! Pe curand si multi pupici de la mine !

  • 87

    @DANNY: Nu m zis ca ai insultat tu, ci ca discutia poate degenera si sa o incheiati.

    Nu il leg, doar nu sunt nebuna!

  • 88

    @DANNY: Noapte buna!

  • 89

    la mine merge de cele mai multe ori melatonina. dorm bustean cel putin patru ore. chestia misto cu ea este ca se distruge rapid daca iesi la lumina si nu stai cu capu-n caldare toata ziua.

  • 90

    Vai Geanina, ce facusi? I-ai dat prilejul si ciufutei cu ciuline sa se bage in seama. Pariez ca abia astepta si nu gasea portita. I-ai oferit-o insa pe tava. :P

    Ce nu vad astia e ca verva ori incrancenarea lor absurda sare-n ochi, in timp ce altii sunt simplu muuult mai relaxati. Care-i pentru astia, mai nepretentiosi, miza teribila a impunerii pe-un blog de maxim 10-12 comentatori mai constanti? Daca nici desteapta aia cu ciulete, care se da cu IQ-ul feminin cel mai ridicat pe-acolo, nu vede ridicolul imprumutat de la Sancho Partza al ei, e grav.

    Pierdeti bataliile tocmai fiindca le priviti ca pe batalii, fraierilor, de parca ati avea intr-adevar pentru ce va bate. Stiu c-o s-o luati iar de rau, dar orice om normal la dibla se-ntreaba ce-i inversunarea asta teribila pe un mascul alfa cu ifose macho, ahtiat cum spune teribil dupa pasarica, ce se chinuie de-un an sa-si faca grupuletz virtual p-aici de 5 gagici. Cat de viril e asta in realitate? Ori cat de dasteapta e una care-i tine isonul, probabil excitand-o “barbatia” prost inteleasa, ca pe cea de-acasa n-o fi percepand-o ca atare. Oameni la o varsta, ce se comporta total adolescentin… :(

  • 91

    @Florin Bratu: Nu mai pune gaz pe foc, lasa lucrurile sa se aseze odata!

    Fiecare are dreptul sa se raporteze cum vrea la un spatiu virtual. Si fiecare isi cunoaste motivele pentru care se afla aici.

    Oricum, parca ar fi viata la bloc. Fara sa vrei, auzi prin pereti ce se intampla la vecini. Uneori te deranjeaza, alteori te amuza. Si, volens-nolens, te mai ciocnesti de ei in lift sau pe scari. In plus, la multe blocuri exista cate o gasca, ce sta de povesti seara. Nu-i nimic rau in asta. Oameni suntem toti (sau avatare, in realitate virtuala)!

    Nu mai bine scrii tu un articol la Schimb de tabara? :) Sa dai si tu ocazia tuturor sa te disece putin! ;)

  • 92

    Lasa draga, nu mai dirija si tu circulatia pe-aici, ca de la o vreme ai capatat obiceiul asta prost.

    “Fiecare are dreptul sa se raporteze cum vrea la un spatiu virtual. Si fiecare isi cunoaste motivele pentru care se afla aici.” Eu comentez cand am o opinie despre si in spatiul asta PUBLIC, al nimanui in particular, ce-i atat de greu de inteles? Articole scrieti voi altele, ca-i sit pentru femei. Iar de “disecat” poate sa disece orice prin comentarii, chit ca la multi observ dezgustat doar tendinta de a pune simple etichete mizere, iar cu obiceiul asta prostesc n-au decat sa mearga sa se spanzure.

  • 93

    Măi, Geanina,

    Mie îmi place grafica blogului tău. E sobră şi se potriveşte la temele abordate.

    Bă, da’ nu-i cam bărbătească?! Eu aşa am biroul şi lucrurile din el. Pe verde închis, aproape negru (dar totuşi verde) – părţile din lemn şi grena ca mapa de pe blogul tău – părţile din piele.

    Nu zic să umpli de rozuri, dar orişicât o spargere de culori, o floare, o ceva feminin cred că s-ar impune. Ce zici?!

  • 94

    @Florin Bratu: youtube.com/wat../

    Sa zicem ca tu filmai, iar eu doar am zis sa nu postezi totusi pe YouTube filmuletul… Acum sper ca ai inteles ce am vrut sa spus mai sus ;) Daca nu scoteai din context…

  • 95

    @Cosa Nostra: Dacă asta ți-au inspirat culorile,înseamnă că am ales bine. Aceea sunt eu!

    În plus, disecțiile nu sunt pentru persoane cu flori în păr ;)

  • 96

    De ce?!

    Dacă e să fiu disecat, măcar să mă disece una cu flori în păr. Ce-ar avea?!

  • 97

    @Cosa Nostra: Pe tine nu te-ar deranja, evident. :) Ei i-ar dăuna grav. Ar fi genul care leșină din 2 în două minute.

  • 98

    De ce?! Sunt aşa înspăimântător?!

    Aparenţe înşelătoare!

  • 99

    Nu contează că ai fi tu sau altul. Ar fi ea prea sensibilă pentru așa ceva.

    P.S. Știu că ai înțeles oricum din prima! ;)

  • 100

    Geanina, la matematică pe ziua de astăzi ai nota număru doi!

    Te aştept în toamnă în RE!

    Numai tu şi cu Fefceac mai faceţi statistici de astea!

    A, iar costelus vă aprobă!

  • 101

    @Cosa Nostra: :) Prima restanță din viața mea! Și fix la mate, unde aveam numai 10…

    Zici că am program la toamnă? Sper să nu fie de ziua mea examenul :roll:

    Dar ce pedagog ești tu? Zi-mi și soluția corectă, ca să învăț ceva totuși…

  • 102

    @Cosa Nostra: Mi-ai scris aici să nu mă faci de rușine în vecini? :)

  • 103

    Aveai numai zece la matematica de care clasă?!

    Apoi, eu ştiu?! Nu-mi prea vine să fac aici ştiinţa pentru toţi cum fac ăia de la teleenciclopedia.

    Dar uite un indiciu: Bărbatul de 20 de ani are de ales între 7 femei de 20 de ani.

    Da, ar avea săracu, da ce te faci cu ăia de 30, 40 şi 50 care, conform afirmaţiilor tale ulterioare, au şi ei toţi acces la cele de 20 de ani?!

    Deci nu e singur pe cele 7.

    Tot aşa şi cu cel de 30 şi aşa mai departe.

    Mai vrei?!

  • 104

    Greșit! Am spus că are de ales, nu cu câți se luptă pentru ele.

    Criteriul este că un bărbat în general consideră eligibile femei de vârsta lui sau mai tinere. Și societatea validează asta.

    Femeia care face cuplu cu un bărbat mai tânăr este judecată aspru!

  • 105

    Nu, am scris aici deoarece vorbesc cu tine, nu?!

  • 106

    Problema pusă de Laura era de ce rămân femeile singure.

    Am dat două răspunsuri -cu cât bărbații înaintează în vârstă, se decid mai greu (posibilitatea de alegere crește) -cu cât femeile înaintează în vârstă, atât posibilitatea de a fi alese, cât și de a alege le scade.

    E incorectă observația?

  • 107

    Incredibil!

    Fefceac în persoană!

    Geanina, aici nu e filozofie! Ai făcut o distribuţie matematică. Unui bărbat de 20 de ani nu-i revin – conform afirmaţiilor ulterioare 7 femei de 20 de ani. Punct.

    Deci nu are de ales dintre 7 ci dintre 7/5.

    Similar:

    Cel de 30 are de ales dintre 7/5 (de 20) + 7/4 (de 30)

    —–

    Cel de 60 are de ales dintre 7/5 (de 20) + 7/4 (de 30) + 7/3 (de 40) + 7/2 (de 50) + 7 (de 60).

    Numai astfel se păstrează simetria cu afirmaţiile pentru femei:

    O femeie de 20 la 5 bărbaţi. Adică 7/5 (la cel de 20) + 7/5 (la cel de 30) + — + 7/ (la cel de 60) = 7 femei de 20 la 5 bărbaţi.

    Şi aşa mai departe pentru toate femeile.

  • 108

    Geanina, lasa-l mai pe-asta, ca se da rotund cu cifrele cum se dau celelalte cu virgulele.

    Vezi ca ti-am lasat dincolo o vorba, despre viata reala si ce conteaza. Cat de stricta e matematica ta nu discut, ca nu cifrele la zecimala sunt importante. Remarca ta e corecta, in sensul ca barbatii mai in varsta au (teoretic) mai multe femei dintre care alege.

  • 109

    Iar la #106,

    Observaţia ar fi corectă numai în matematica lui Fefceac (din mintea lui agitată şi gălăgioasă) în care teoria matematică a probabilităţilor e totuna cu statistica.

    Deci, bărbaţii şi femeile – chiar dacă, prin absurd, ar fi distribuiţi pe vârste cum ai zis tu, nu se comportă ca roboţeii conform unui soft.

    Caz în care unii bărbaţi tineri sunt deja bătrâni în aspiraţii şi posibilităţi, iar alţii chiar bătrâni au hălea ca drugile de porumb.

    Deci, nu, lucrurile sunt mult mai complicate.

    Iar la femei, ce să mai zic! Sunt unele fără adversar. Care le-ar surclasa pe oricare zece mii din jurul lor şi altele care ar rămâne fără bărbat chiar dacă ar fi doar ele şi zece mii de bărbaţi pe o insulă.

  • 110

    @Cosa Nostra:

    #109 De acord! Era evident ca exista exceptii, asa cum era evident ca este imposibila distributia perfect simetrica pe varste… Dar si in statistica, se lucreaza cu medii, valorile extreme se elimina, nu? Observatia mea era la nivel de tendinte centrale…

    Laura cauta motive generale, aplicabile majoritatii, nu explicatii individuale pentru fiecare femeie singura de pe planeta. Sau nu am citit eu bine articolul…

  • 111

    @Cosa Nostra:

    #107:Din nou corect! Cred ca stii si singur de ce am rationat pe jumatate. Ca-s femeie! ;)

    Am gandit si calculat mai corect din unghiul unei femei, decat din perspectiva barbatului care nu are chiar atat de multe alegeri…

    Cred totusi ca Radu ar fi calculat corect, ca el avea ochelarii unui barbat in fata cifrelor date :)

    Ne vedem la toamna! :(

  • 112

    Bun, dar noi nu discutăm pe articol. Articolul doar a generat discuţia.

    Iar dacă te gândeşti bine, orice medie statistică, sau distribuţie, oricât de corecte matematic ar fi, nu sunt relevante pentru oameni.

    Degeaba media de fumători pe planetă ar fi astfel încât, practic n-ar trebui să simţim fumul de la ţâgări, dacă eu stau permanent cu unii care fumează!

    Aşa şi cu femeile şi şansele lor. Fiecare cu posibilităţile şi cu norocul ei. Statistica nici n-o încurcă nici n-o ajută cu ceva.

    Atunci de ce se mai face?!

  • 113

    N-am dat refresh!

    #112 este pentru #110

    Şi te rog eu, nu-i mai pronunţa numele dobitocului ăluia când mi te adresezi mie!

  • 114

    Geanina, referitor la #33 de la Laura,

    Tu vorbeşti cam din cărţi?!

    Păi când o femeie mai matură o să găsească ceva de apreciat la un puţoi de 20 de ani înseamnă că sau îi dusă cu capu, sau nu se uită nici un bărbat la ea şi din disperare şi panică recurge la această ultimă variantă!

  • 115

    @Cosa Nostra:

    Statisticile isi propun sa raspunda celor care intreaba “care este probabilitatea ca situatia X sa apara?” Si de obicei iti si spun care este marja de eroare. Nicio statistica nu iti ofera probabilitati individuale. Pentru alea femeile se duc la vrajitoare :)

    #113:

    Cosa: Numai tu şi cu Fefceac mai faceţi statistici de astea!…Incredibil! Fefceac în persoană!… Observaţia ar fi corectă numai în matematica lui Fefceac …

    Geanina: Cred totusi ca Radu ar fi calculat corect, ca el avea ochelarii unui barbat in fata cifrelor date…

    Cosa: …nu-i mai pronunţa numele dobitocului ăluia când mi te adresezi mie!

    ___________________________________________

    am senzatie de deja vu :roll: Nu pot sa spun legat de cine, mi s-a interzis in comentariile de mai sus…

  • 116

    @Cosa Nostra: Nu vorbesc din carti. Discutia era despre aceleasi exceptii la regula posibile, cum si tu ai numit cateva.

    Din nou ignori ce am zis eu. Am spus doar care e pozitia “putoilor de 20″, nu am mentionat nimic de motivatiile ei. Daca m-ai fi intrebat, as fi spus ce ai zis si tu ;) Plus situatia in care ele se simt panicate de cifra magica (schimbarea prefixului) si incearca sa-si demonstreze ca mai “pot” cuceri unul de 20…

    Repet nu vorbesc din carti,ci din cazuri pe care le stiu!

  • 117

    Ce ma amuza simultanul asta pe acelasi subiect tinut ostentativ in doua locuri. ;) …Bai, io acuma vaz ca n-a trecut deloc pe la Javier!! :D :D

    Le pedepseste. Pana maine. Si-a luat jucariile si cocheteaza cu alta. Parca-i Valonash, cand facea pe oropsita… ;)

    Bre, le zic doar amuzat, ca-i prea tare, tre sa recunosti. Este comportament adolescentin, oricat l-ai intoarce. :P

  • 118

    “pozitia putoilor de 20″ :D

    Chiar asa? Pai putza mea de-atunci era cam tot cat e azi, n-a intrat nici la apa, nici n-a crescut de la razele soarelui. :P

  • 119

    @Florin Bratu:

    #117: Vezi explicatia direct de la sursa la 102 si 105!

  • 120

    @Geanino – Cand te scoli, te rog si io ceva: nu te baga aiurea la “7 la 1″. Mai bine stai de-o parte, ca tu nu prea te prinzi frecvent care-i miscarea. Iar io m-am cam saturat sa tot iau cioace de la toate fandositele si toti lingaii. Thanks.

    @Cosa – Hai bre, mai lasa talentele si-asculta ce-ti spun. Stii la fel de bine ca mine c-ai luat-o in palma. Ca te-ai axat total in zadar pe unele care nu se …xxx. Care doar se scarpina undeva cand le spui ca le-ai tavali putin prin iarba (ca n-au ele ce le trebuie pe-acasa), dar atat. Si ti-ai indepartat la fel fete mai destupate si de gashca, precum Ioana, care macar avea vena, recunoaste-o. ;)

    Ti-am zis-o amical, dar tare mi-e ca iesi iar aiurea cu o reactie de fraier batzos. Asa ca astept, nu spun mai multe…

  • 121

    #115,

    Statisticile isi propun sa raspunda celor care intreaba “care este probabilitatea ca situatia X sa apara?” Si de obicei iti si spun care este marja de eroare. Nicio statistica nu iti ofera probabilitati individuale. Pentru alea femeile se duc la vrajitoare

    De când aştept eu o astfel de ridicare a mingiei la fileu.

    Revin!

  • 122

    @Florin Bratu: Zici tu ca nu ma prind? :) Oricum, nu ma amestecam… sa se certe cine vrea…

  • 123

    @Cosa Nostra: Sper ca te referi la vrajitoare… nu vreau restanta in toamna si la statistica :roll:

  • 124

    La statistică. Dar mai târziu că am un pic de treabă acum.

  • 125

    Clar! S-a dus toamna mea!

    In loc de facut dulceata de coacaze negre, o sa recapitulez la matematica si statistica :(

  • 126

    Geanina, uite, cu matematica stă aşa: Ai zis că ai avut numai 10 deci nu se admit greşeli. Rămâi pe toamnă aşa cum am stabilit.

    Cu statistica, ce să zic, prea a făcut şi Fefceac la fel ca să nu-mi dea de gândit. Adică el, care i-a provocat lui Val_One un orgasm cu articolul lui, să spună atâtea aberaţii?! Exclus. Aşa că m-am documentat un pic şi am găsit internetul plin de Wikipedii dezinformatoare. Ca şi de DEX-uri. Deci nu ai prea avut de unde să studiezi, deci îţi acord circumstanţe atenuante şi-ţi mai dau o şansă la o lucrare de control sau ceva, vedem noi.

    Până atunci, hai să clarificăm ceva.

    Trebuie să fii foarte atentă la sursele de documentare. Uite, de exemplu vei găsi în multe manuale de fizică de liceu sau chiar şi la facultăţi, expresii de forma forţă de inerţie sau merge din inerţie. Care denotă o lipsă de cunoştinţe. O lipsă de aprofundare.

    Şi aşa se întâmplă în toate domeniile.

    În general în ştiinţă cuvintele cheie, expresiile, termenii et c. au o însemnătate clară şi nu li se poate da o altă interpretare decât aceea pentru care au fost definiţi.

    În textul extras de mine la #121 faci atâtea confuzii încât credeam că e scris de însuşi cel mai dăştept frate dă p-aici!

    Deci, statistica nu e o ştiinţă şi deci nu-şi propune nimic. Uită definiţiile de pe internet. Statistica este un complex de concepte. Unele dintre ele au în denumirile lor forme ale cuvântului statistic.

    Un domeniu aferent acestui complex este, de exemplu, statistica fizică. Ea se aplică la toate ştiinţele fizice, dar mai ales la fizica moleculei (nu moleculară care este cu totul altceva).

    Instrumentele matematice necesare acestei statistici au fost dezvoltate de statistica matematică. Aceasta la rândul ei are ca suport nişte teorii matematice printre care şi teoria probabilităţilor.

    Statistica la care te referi tu este statistica socială (sper că nu te refereai la fizica moleculei când vorbeai despre distribuţia numărului de bărbaţi la numărul de femei). Statistica socială n-are nici cea mai mică legătură cu statistica fizică. Singura legătură este că ambele conţin în denumire cuvântul statistică.

    Statistica socială nu are cum să se bazeze pe teoria probabilităţilor, iar marjele de eroare din statistica socială au cu totul şi cu totul altă semnificaţie decât erorile statistice din fizică.

    Cu toate astea sunt foarte mulţi specialişti care folosesc noţiuni din statistica fizică în argumentaţii referitoare statistica socială, rezultând nişte aberaţii.

    Acum concret la cazul textului tău:

    Teoria probabilităţilor este o teorie matematică în care nu sunt definite marje de eroare. Adică dacă ai un zar şi-l arunci, probabilitatea de a cădea cu o anumită cifră în sus e bine ştiută: 1/6. Şi nu ceva de genul 1/6 ± 2%.

    Statistica socială se ocupă cu studiul stărilor existente şi cunoscute deja. Ceva de genul între anii cutare s-au îmbolnăvit de plămâni atâţia oameni dintr-atâţia. Nici statistica socială nu ar trebui să accepte marje de eroare. Acestea se acceptă doar în anumite cazuri. De exemplu când nu poţi să te duci din casă-n casă şi să completezi datele. Te duci la cinci case dintr-un loc, la cinci din alt loc şi extrapolezi rezultatele. Atunci, da, se acceptă o marjă de eroare.

    care este probabilitatea ca situatia X sa apara? Eronat! De asta nu se ocupă statistica. Statistica doar furnizează datele pentru predicţie.

    Concluzie: statistica socială nu face predicţii, nu are nicio treabă cu probabilităţile şi … dacă-mi spui şi mie ce-i aia probabilităţi individuale îi accept şi lu Fefceac noţiunea de unitate spaţio temporară.

    Observi că tot ce am spus aici nu are nicio legătură cu ce discutam înainte ci doar cu afirmaţiile tale din extrasul respectiv.

    Nu-mi prea place cum am scris, nu aşa am vrut, dar cred că înţelegi tu!

  • 127

    destul de naiv dar corect. conceptul de eroare exista insa si in probabilitati pentru ca sunt un subdomeniu al teoriei masurii. nu se numeste eroare dar tot ai relatii de inegalitate venite din incluziunile multimilor care formeaza algebra si din proprietatea de monotonie a masurii. de acolo provin asa numitele erori.

  • 128

    Nene, tu beuşi gaz?!

    Cu cine crezi că stai de vorbă?!

  • 129

    incredibil ce ravagii poate face gelozia asta!

    :roll:

  • 130

    @Cosa Nostra: fizician sau inginer. tu cu cine crezi ca stai de vorba?

  • 131

    Nu mai dau lucrare de control. Praf si pulbere m-ai facut! Sa vad acum de unde fac rost de apa, poate ma construiesc la loc. Nici la restanta nu vin. Raman la dulceata de coacaze. Am sanse mai mari de nota de trecere acolo.

    In rest, am zis eu bine #31: Dacă aplicăm principiul “cât trăiește omul, învață”, ar trebui să ne spunem o părere doar înainte de moarte Măcar așa, opinând, chiar și greșit, ai o șansă să te corecteze cineva… ;)

  • 132

    Cosa, aici e bine? Da am vazut si eu acum comentariul respectiv. Trecusem peste el fara sa bag de seama. Nu stiu ce sa zic, doar pentru atat? Imi placea cand erati cu totii. De aratat ce te „intereseaza” pe tine nu stiu ce sa fac, sa-ti arat, sa nu-ti arat …!!!!

  • 133

    Ela, nu mă mai trage de limbă. Am stabilit! Nu mă mai interesează nimic din ce se întâmplă în părţile alea şi gata.

    De arătat, arată-mi. Apoi ne hotărâm dacă a fost bine sau nu.

    Şi tot nu te reperez. Tu eşti cea care ai mai comentat cu Ela şi înainte?! Te-ntreb pentru că nu mi te-ai mai adresat până acum!

  • 134

    Geanina, nu se potriveşte ce-ai spus tu. Unii oameni învaţă cât trăiesc, într-adevăr. Alţii trăiesc cam degeaba. Fac toată viaţa un lucru şi-l fac prost.

    Părerea poţi să ţi-o spui oricând. Dar cu jumătate de gură!

  • 135

    @Cosa Nostra: Am vrut sa spun ca se potriveste in contextul de fata. Daca nu ziceam nimic, nu invatam nimic.

    Dar cu jumatate de gura o zisesem oricum …

  • 136

    Bine, măi Geanina, îmi place cum evoluezi, ştii şi matematică, deci mai ai să-mi mai trimiţi o poză cu pedichiurile şi gata. Zi, cum facem?!

  • 137

    Care matematica? Doar mi-ai dat nota cu numarul doi :roll: Sau incepea de la 10 de fapt numaratoarea? Si m-ai chemat la marire in toamna?

  • 138

    Geanina, dacă ai luat nota 2 de la mine, eşti mare!

    RE-ul din toamnă era doar un pretext. Aşa cum făcea Hristev cu toate fetele (dar chiar toate). Le lăsa în toamnă. Nici nu-şi făceau probleme. Ştiau că în toamnă trec oricum.

  • 139

    Am zis deja ca nu am mai avut restante. Nu ma pricep! Ma si gandeam ce sa-i spun mamei… ca la minciuni nu-s buna!

  • 140

    Lasă că am eu experienţă. Mă pricep eu!

    Dar până atunci trebuie să confirmi cu un articol pe stitlul tău.

  • 141

    @Cosa Nostra: Este unul nou pe blog. Dar nu-i pentru Pandoras.

  • 142

    Cred că glumeşti!

  • 143

    @Cosa Nostra: Cu confirmatul, da. Că nu e pentru aici, nu.

  • 144

    Ai la ce să asculţi muzica de pe calculator?

  • 145

    Mi-e cam jena de voi, fetelor… Pana si Habarnam vad ca a trecut la confesiuni interesante si chestii mai reale, si nici macar tu (pe care-o vedeam mai deschisa la astea) nu spargi gheata. :(

  • 146

    @Florin Bratu: ce fel de confesiuni? si te intreb, crezi ca e intelept? e asta locul bun pentru asa ceva?

  • 147

    @Cosa Nostra: Evident ca da!

  • 148

    #146 Hmm, e-adevarat. Dar ai putea s-o faci la persoana a treia, ca nu s-ar prinde nimeni. :D

  • 149

    youtube.com/wat../

  • 150

    E mişto şi filmul din care e extrasă melodia precedentă

  • 151

    Val_One #129,

    Eu cred că tu eşti cu capu!

    Pe tine te urăsc cu patimă. Şi pe toţi cei ca tine. Faptul că-l apreciezi pe unu ca Fefceac nu face decât să mă bucure şi să-mi confirme ipotezele.

    Şi nu te-am văzut nicicând. Cum dracu să fiu gelos?!

  • 152

    @Florin Bratu: “nu s-ar prinde nimeni”

    Era o reclama stupida pe vremuri, cu o marmota si ciocolata milka.ro/milka/../ (cea care se numeste Fabrica de ciocolata). A ramas de atunci o expresie…”daaa, si marmota uite asa invelea ciocolata in staniol!”

    Cu alte cuvinte, nici tu nu crezi ce ai zis :lol:

  • 153

    @Cosa Nostra:

    Am vazut filmul. Trebuia sa vad o legatura intre comentariul de la 142 si piesa aleasa de tine?!?

  • 154

    Nu!

    Aia ascultam atunci când te-am întrebat de sculele de muzică.

  • 155

    @Cosa Nostra: Ok. Dar tot nu mi-ai explicat ce sens să dau #142… cum suna de fapt perdaful?

  • 156

    Sună cam aşa:

    Tu ai timp de pierdut cu glume?!

    Ştiu, poate sunt doi, trei cărora li se va părea amuzant articolul. Dar crede-mă, nu vrei ca ăia să fie cititorii tăi!

    Uite. Hai să-ţi dau un exemplu: Oana. Şi-a făcut intrarea cu un articol pisi sau ceva asemănător. Despre aşa-zisele piţipoance. După ce i-am citit biografia nu-mi venea să cred!

    Când i-am spus a zis că mai bârfeşte şi ea un pic. Mă rog, ea măcar şi-a însuşit sugestiile şi a retras articolul (care, culmea era doar primul episod din câteva care eventual ar fi urmat!).

  • 157

    @Cosa Nostra: Era doar pe jumatate gluma. Te asigur ca programul ala pe minute este 100% real (l-am verificat eu).

    Toate canalele sunt infectate cu asa ceva (spalare de creier si manipulare pentru a cumpara produse de foarte proasta calitate). Iar mie mi se pare aberant ca de la 5 dimineata pana la ora 18.00 este imposibil sa nu dai de ele macar pe un canal tv.

    S-a facut un studiu de piata anul trecut. Ghici cine are cea mai mare incredere in reclamele alea? Varstnicii. Si se profita de ei fara jena.

    Stiu, nu iti pasa de tema asta. Mie da. Pentru ca nu ar trebui sa fie permis asa ceva ore in sir pe toate canalele tv.

  • 158

    nici eu nu te-am văzut, amice, dar te-am găsit aici şi mi-e de-ajuns:

    youtube.com/wat../

    :P

  • 159

    De ce să nu fie permis?! Finanţăm noi canalele respective?!

    Geanina, noi nu trebuie să facem nimic. Tu eşti mică n-ai prins vremurile cu noi.

    Telecomanda e foarte eficientă să ştii. Nu numai pentru a muta canalele, dar şi pentru a opri televizorul. Televizorul nu e obligatoriu prin lege aşa că nimeni nu trebuie să interzică nimic.

    Iar chestia cu cine are cea mai mare încredere în reclamele alea, e tot o glumă, nu?!

    Ştiu, bătrânii au cea mai mare încredere. Dar ţi-au spus câţi au încredere în total?!

    Hai să fim serioşi. Noi!

  • 160

    #158,

    Ce mă bucur!

    I-am făcut pe mulţi de-ai tăi să-şi dea arama pe faţă: pe Gherman, pe Danny, pe Gramofon …

    Acum ai început şi tu.

    Foarte bine!

    Sunt sigur că vor citi intervenţia ta şi proastele pe care încă le mai prosteşti. Deocamdată se comportă ca îndrăgostiţii orbi: nu văd nimic rău la iubită.

    Dar în timp îşi vor reveni. Am eu grijă. Şi am încredere în ele. Acum doar trec printr-o criză de repere care nu va dura.

    Prefăcătoria ta nu va avea succes prea mult. Ca orice puroi, se va sparge odată şi odată.

    Urmăreşte în continuare!

    Oricum, rolul de monitor politruc al blogului ţi l-am anulat. De câte ori vei interveni pentru jigodiile pedeliste, de atâtea ori voi atrage atenţia asupra ta. Cam naşpa pentru cei care te-au pus. Vor trebui să te schimbe şi nu mai prea au cadre.

  • 161

    @Cosa Nostra: La mine telecomanda nu mai era eficienta. Asa ca am renuntat si la ea, si la aparatul tv si la abonamentul de cablu. Acum mi-e mult mai bine.

    In rest, asa-s eu, mama cauzelor pierdute. Imi pare rau daca vad si doi oameni trasi in piept. Nu-mi trebuie sa fie milioane, ca sa ma deranjeze. ;)

  • 162

    (Scuzati deranjul, turturelelor ;) ) Geanino, ma facusi curios… Ce scrisasi si unde? :D

  • 163

    @Florin Bratu: Cip, cirip! :lol: (se vede ca ai uitat ca la noi e noapte, dorm toate turturelele acum).

    No, ia de ma desfiinteaza si tu! ;) geaninavlad.wor../

  • 164

    păstrează-ţi tu liniştit rolul de ţaţă arţăgoasă şi isterică. nu ţi-l poate lua nimeni. ţi l-ai construit cu multă migală. de fapt ar trebui să-ţi schimbi nick-ul. Ţaţa Nostra ar fi mai adecvat atitudinii tale din ultimul timp.

  • 165

    #164,

    Din ultimul timp?! Eu aş zice că dintotdeauna. Şi ştii de ce?! Pentru că pe mine nu mă obligă nimeni să mă pun bine cu toţi, să mă fac plăcut. Eu pot să fiu ţaţă. Isterică nu. Din fericire, încă mi se mai scoală pula ca druga de porumb.

    Pe voi însă vă obligă. Face parte din fişa postului. Trebuie să-i lingeţi în cur pe toţi astfel încât când trebuie să interveniţi pentru libărcile pedeliste, celorlalţi să le fie târşeală să vă contreze.

    Cam naşpa, ce-i drept. Că ştii de ce?! Uite, uneori trebuie să-l lingi în cur şi pe unu ca Danny. Iar tu te-ai dovedit expertă. Vrei să-ţi pun extrase demonstrative aici?! Îţi pun!

  • 166

    Ah, merci. :) Deh, nu zic mai mult decat ca suna gen ultimele doua de la Adrenalitera. Si problema era ca daca tot ne astenizeaza astia atata cu rahat, de ce-l mai dezgropati si voi. :P

  • 167

    #166 e pentru #163 (sa nu fie confuzii)

  • 168

    @Florin Bratu: Eu nu l-am dezgropat, vezi bine unde e pus. In jurnal la mine, unde scriu eu compuneri ;)

    M-am enervat doar, si de asta l-am scris. Am fost in vizita la niste amici, si m-au terorizat. Cat am stat la cafea, au fost numai cu ochii la ceva porcarie de cutite minune pe care le tot flutura un nene din ala creepy la tv.

    In State e la fel de mare inflatia de canale de genul asta?

  • 169

    youtube.com/wat../

  • 170

    Stiu, stiu, de-asta ziceam “ar fi fost”.

    Pe-aici te uiti la ce doresti tu, ca tu decizi asta, nu te obliga nimeni sa te uiti la ce nu-ti place. Inflatie e, dar inflatie inseamna si cantitate, deci poti selectiona. Nu-nteleg de ce nu faceti si voi acolo asa. :)

  • 171

    @Florin Bratu: Eu am facut selectie totala. :lol: Nu mai am deloc nici cablu, nici televizorul. Si nici nu imi lipsesc.

  • 172

    youtube.com/wat../

  • 173

    @Geanina Vlad: Ce faci Geaninuta ? Te cam deranjeaza cei doi baieti , nu-i asa ?

  • 174

    Eu asta ascultam…

    youtube.com/wat../

  • 175

    @DANNY: Ascult muzica. Care baieti? :roll:

  • 176

    @Geanina Vlad: Baietii in general iti dau tarcoale ?

  • 177

    Ok, noapte buna la tine sau ce-o fi. Te las vad pe maini bune. :D

  • 178

    @val_one: Hey You , what are you doing ?

  • 179

    @Florin Bratu: Vei fi pedepsit! Noapte buna si tie :)

  • 180

    @DANNY: Iar imi pui intrebari capcana? ;)

  • 181

    @Geanina Vlad: Nu stii ca am capcana cu mine ? Si cand ma duc prin oras , o iau cu mine , poate prind si eu ceva……………

  • 182

    Ce sa zic, mai Danny? Era un dicton: dum spiro, spero! Asa si tu! ;)

  • 183

    Insomnia continua ?

  • 184

    Doar un pui mic a mai ramas. Scap eu si de el!

  • 185

    @Geanina Vlad: Daca vrei sa te mentii frumoasa , sanatoasa si fara cearcane , trebuie sa te culci la ora 23 si sa te scoli la 7 ! Banuiesc ca esti mai inspirata noaptea , nu-i asa ?

  • 186

    Nu neaparat mai inspirata. Doar ca se mai intampla sa am mult de lucru, si noaptea e mai liniste ;)

  • 187

    Dar acum ca mi-ai amintit, ma duc la somn. Macar de cearcane sa scap, daca in celelalte privinte nu am ce face! :) Noapte buna!

  • 188

    @Geanina Vlad: Hey , nu fi pesimista , capul sus , privirea inainte , barbia………….nu mai stiu pe unde………..dar ce lucrezi draga , tu , mereu noaptea , ca tare ma facui sau facusi ( asa vb. oltenii ? )curios ?

  • 189

    Noapte buna , roscato ! Pupici de la mine !

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala urmareste-i pagina de Facebook
Niciodată nu am înțeles cum la 1,64 m reușesc să fiu cu capul în nori și cu picioarele pe pamânt în același timp. Experimentez tot ce e vechi, pentru că de nou îmi e frică. Am obiceiul să iau apărarea celor care nu mi-o cer și să îmi spun părerea când nu sunt întrebată. Fac toate lucrurile importante pe jumătate, dar mă chinui și le termin pe cele fără sens.
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!