RSS Feed

Israel -> Fasia Gaza

vezi toate articolele de
20 Nov 2012 la 11:36 104 comentarii 4316 vizualizari.

Ce ma socheaza cel mai tare este indiferenta romanilor fata de conflictul israeliano-palestinian. Cel care se petrece in aceste zile de noiembrie 2012. Ar putea fi inceputul celui de-al 3-lea razboi mondial. Dar ce nu e in gradina noastra meschina, nu ne intereseaza. Ma mir ca mai avem inca o categorie numita Externe in publicatiile media online.

Pentru o imagine mai clara vis- a vis de ceea ce se intampla acum, va rog sa urmariti imaginile de mai jos:

Pe scurt aceste victime au fost si sunt in continuare facute din dorintei Israelului de a-si largi teritoriul. Pretextul este penibil de simplist: Fasia Gaza este Pamantul Sfant, pamantul promis. Cine a facut aceasta promisiune Israelului? Dumnezeu. Ar fi putut la fel de bine sa fie Zana Dintisor. Mai trist este ca Israelul a ucis in ultimele zile circa 100 de oameni in Gaza. Victime de parte isrealitilor: 3. Cei mai afectati de acesta dorinta de a ocupa noi teritorii, extra virgin oil si petrol sunt civilii din Fasia Gaza: copii, femei si batrani. Translation: cetatenii din Fasia Gaza se afla intr-un lagar de concetrare. Cine sunt noii nazisti? Evreii: ” THE WAR CRIMINALS” asa cum spune si Sir Gerald Kaufmann:

Scurt istoric: Fasia Gaza momentan se afla sub controlul gruparii islamiste-palestiniene Hamas, cei care au obtinut majoritatea parlamentara la ultimele alegeri. Fasia Gaza a apartinut Imperiului Britanic dupa primul razboi mondial, si pana in 1948, cand mandatul britanic de ocupatie in Palestina a incetat, datorita razboiului arabo-israelian. In 1967 Israelul finally pune gheara pe Fasia Gaza, “pamantul sfant”. Dupa 20 de ani de colonizare israeliana, rebelii din taberele de refugiati incep sa se revolte impotriva colonistilor. “În urma acordurilor de la Oslo încheiate prin Declarația de principii de la Washington, de la 13 septembrie 1993, între Yasser Arafat, din partea palestiniană, și Itzhak Rabin și Shimon Peres, din partea israeliană, la 4 mai 1994, au semnat la Cairo un acord privind punerea în practică a autonomiei interne în Gaza, fâșia aferentă și Ierihon.[1] Ca urmare a acordurilor de la Oslo, celor trei protagoniști li s-a decernat Premiul Nobel pentru Pace, în anul 1994.” (sursa wikipedia, aljazeera, jpost).

Revenind la ce se intampla in aceste zile. Ce spune Israelul? Ca au atacat gruparea terorista Hamas. In realitate au bombardat zonele unde se aflau civilii. Ce ne spune Netanyahu? Ca vor inainta cu trupele terestre in Gaza, ca operatiunea “Pilon de aparare” continua si in acest moment. Marea Britanie si Germania au avertizat Israelul ca toate aceste actini ii vor costa o parte din sustinerea internationala de care se bucura. Romania si Statele Unite sustin Israelul, mai ales ca au o lunga poveste de dragoste care s-a concretizat cu instalarea scuturilor anti-racheta. Avem si noi scutul nostru “anti-prostie” la Deveselu. Instalat de NATO, a costat in jur de 400 de milioane EUR si nu functioneaza. Ce spuneau ziarele atunci cand saracii tarani din Deveselu nu stiau cu ce se mananca? “Deveselu, capitala banilor. Scutul anti-rachetă e mină de aur pentru unii dintre români”, “au venit americanii”, “oportunitati” bla Ce spunea lingaul puterii si penibilul de Tatulici, cel care a facut o emisiune intreaga la caminul cultural din Deveselu cu taranii din zona pe care i-a facut prosti, chiar in fata? “Scutul anti-prostie”, “eroii civilizatori americani”, “parteneri si aliati” etc. Eu cred ca prin dezinformarea populatiei si instalarea unei arme de ultima tehnologie, folosita numai pentru a detecta si pentru a distruge rachete inamice ofensive, este un gest clar nedemocratic. Nu am fost consultati vis-a-vis de aceasta decizie, dar aceasta decizie ne trimite direct in razboi, atunci cand suratele noastre (cele care au beneficiat de privilegiul instalarii acestui scut) sunt intr-un conflict, razboi etc. De exemplu momentan, soldati romani sunt trimisi in Fasia Gaza? Cati? Doar 120 in primele zile. Urmeaza si altii.

US ca de obicei este leaderul papusar, care orchestreaza toata povestea si probabil, urmatorul razboi mondial. Dar inca odata, sunt doar parerile mele neavizate de simplu cetatean. Ce stiu sigur este ca mereu au aruncat zvonuri false cu privire la gruparile “teroriste” care ameninta pacea mondiala, ca pretext pentru a pune presiune pe Orientul Mijlociu, din interese meschine, de business. Alteori pentru a verifica noi tipuri de armament pe cobaii fara optiuni din Siria, Afganistan s.a.m.d. Tot americanii executa in fiecare an mii de familii sarace. Asta este strategia lor militara. Cine le-o va putea vreodata contesta?

Cum reactioneaza Israelul? Aparent vor incheia un armistitiu cu palestinienii, dar in timpul discutiilor, il executa pe Ahmed Jabari (14 noiembrie 2012), unul dintre activistii politici palestinieni si liderul gruparii Hamas. Adevar sau provocare?

Pe de alta parte Iranul, care se bucura de o sustinere importanta din partea Chinei dar si a Rusiei, face o chemare a tarilor din regiune la razboi.

Pe scurt dragilor este posibil sa traim cu totii ultimele zile de libertate. Sper din suflet sa fiu eu paranoica sau dezinformata.

Va doresc multa lumina in viata !

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


104 comments
  • 1

    Neşte precizări:

    În primul rând, salvaţi la voi în calculatoare pagina asta, deoarece nu va sta mult pe blog. N-are cum!

    În al doilea rând, o rectificare: Nu SUA sunt păpuşarii din umbră, sau de sus, unde vrei să-i pui. Ei sunt păpuşile, sau badigarzii, sau cozile de topor. Păpuşarii sunt jidanii.

    În al treilea rând, să vezi cum vor veni aici nişte … entităţi – că oameni nu se pot numi, care le vor lua apărarea jidanilor folosind aceleaşi clişee învechite şi urât mirositoare şi care te vor umple de flegme politicăli corcte.

  • 2

    1. Cosa sa stii ca am vorbit cu sefii mei si i-am rugat sa nu stearga pagina, asta asa ca sa-ti faca tie in ciuda.

    2. I-am mai rugat tot asa ca sa nu intre in Gaza fix la trei luni cum ai proorocit tu, ci cu o zi, doua, mai devreme sau mai tarziu.

    3. Trebuie sa recunosti ca Antonela face eforturi supraomenesti ca sa se puna bine cu tine, si data viitoare cand va mai pune publicitate sa nu te mai ei de ea.

    4. Antonela crezi sau nu, dar m-am gandit la tine azi noapte, ca de ce nu ma scrii tu nimic. Bravo pentru curaj! De doua ori bravo! O data pentru subiect, si inca odata ca in asa vremi nasoale pentru platforma, tu nu ne lasi la greu. Te iubim!

  • 3

    Antonella, ce spui tu mai sus face parte discursul standard al stangistilor si antisemitilor de tot felul. N-are rost sa incerc sa-l combat, o sa vina altii. Eu am o intrebare. In ultimele zeci de ani puterea SUA a scazut drastic, pe cand China, Rusia si altii au crestere economica chiar si in timpul crizei. Cum vezi tu lumea la vremea in care China, Rusia si Iran ne vor conduce?

  • 4

    Bai Israel, ma auzi? Ia iesi tu repede afara de pe unde te-ai mai bagat aiurea. Ca eu, Cosa si Antonela am luat atitudine impotriva ta. Sa nu zici ca nu ti-am spus!

  • 5

    3.

    Morri nu-ti fa tu griji ca de astia de care zici tu se ocupa ratzingerii. Mai ai putina rabdare si ai sa vezi!

  • 6

    @Mosu: cum se ocupa, o sa le vanda niste indulgente? :D

  • 7

    Morringain, ori ţi-am spus că eşti deşteaptă de bubui?!

  • 8

    Da, Cosa, de vreo mie de ori. Asta e, nu pot trai pe lumea asta doar desteptii.

  • 9

    Cosa, apropo de desteptaciuni si bunaciuni, uite colea, cred ca aveti multe in comun (desi e un pic cam baba pentru tine si dac-o enervezi cred ca te bate mar :D ) facebook.com/ex../

  • 10

    @Morringain: omg ca sa zic asa.

    Dora Constantinovici
    2012-11-20 13:38:53 | Raporteaza
  • 11

    Antonela, iti doresc sa locuiesti in Israel, o luna, la 20 de km de fasia Gaza si apoi iti vei schimba opinia. De unde stii ca pozele acelea nu sunt trucate(poate sunt din Siria, ca si acolo se intampla atrocitati mai mari).

  • 12

    “este posibil sa traim cu totii ultimele zile de libertate. Sper din suflet sa fiu eu paranoica sau dezinformata.”

    dar noi, aştia care ne-am vaccinat de douăşpe ori antigripal simplu si o data porcinic, de cat timp ne traim ultimele zile?

    alt nepersecutatul
    2012-11-20 15:06:19 | Raporteaza
  • 13

    Morringain, ai noroc. Astăzi vorbesc frumos cu tine – tâmpito ce eşti!

    Buuun. Iată:

    1) „Antonella, ce spui tu mai sus face parte discursul standard al stangistilor si antisemitilor de tot felul.”

    Măi, Morringain, dar ce importanţă are categoria la care se încadrează un discurs?! Un discurs – independent de forma pe care o are şi de cel care-l ţine, prezintă un adevăr sau un fals. Punct. Tu nu ne-ai spus părerea ta. Ce spune fata asta e adevărat sau nu?!

    Ia zi tu aşa: „Vulpe, ce spui tu aici sunt nişte minciuni”. După care ia şi argumentează.

    Pe de altă parte, deja toată lumea vede că nu poţi să mai spui nici cele mai evidente şi de necontestat adevăruri despre jidani fără să fii catalogat drept antisemit. Din acest motiv, nu e cam jenant să mai foloseşti noţiunea de „antisemit”?! Eu m-aş ruşina şi n-aş folosi-o!

    2) „Cum vezi tu lumea la vremea in care China, Rusia si Iran ne vor conduce?”

    Bă, trebuie să fac o precizare: când mă apuc să discut cu cineva, orice, îi atribui apriori nişte cunoştinţe elementare: tabla înmulţirii, „Scrisoarea a III-a”, ciclul menstrual la femeie et c. Altfel nici nu stau de vorbă cu el.

    Ăstora care se pretind un pic mai citiţi, le mai atribui şi câteva cunoştinţe neelementare: UE nu este o forţă politico-diplomatică mondială. Adică nu are nicio putere de decizie în lumea asta. Ceuşescu a fost executat nu pentru a se face dreptate ci pentru a nu-i încurca pe cei care urmau să vină et c.

    Când te aud pe tine că Rusia + China + Iranul vor conduce lumea, îmi dau seama că m-am păcălit şi că, de fapt, cu voi trebuia s-o iau de la clasa întâi, de la bastonaşe şi cerculeţe. Adică să nu cunoşti nici până astăzi simplele metode de manipulare în masă?! Nici măcar pe cele cunoscute de când lumea?!

    Morringain, fiecare dictator, fiecare grupare mafiotă care a pus mâna pe putere la un moment dat (indiferent la ce nivel) creează o fantomă. Fantoma răului şi mai mare. Cu care ameninţă proştii pentru a-i potoli. Conform principiului „Toţi sun răi. Atunci aleg răul cel mai mic!”.

    După părerea ta (formată citind pe undeva pe vreun blog), ăştia care conduc lumea acum, asuprind-o, constituie răul cel mic. Bravo! Teme-te de China, Rusia şi Iran în timp ce-ţi dau muie la greu jidanii. Dar nu-i nimic pentru că muia e răul cel mai mic. Dacă vor veni iranienii, or să te fută şi-n cur. Atunci e jale mare!

    Da’ ca să nu se întâmple asta, ca Morringain-ele din lumea largă s-o sugă liniştite, hai să punem badigarzii de americani să distrugă Iranul! Aşa-i că e cea mai bună soluţie?!

    Aşa-i! QED!

  • 14

    @Cosa: minunata argumentare. Bubulii unde’s, cum de lipsesc? :D

    Da sa lasam dracu frivolitatile, iti place gagica sau nu? Frumusica e, patrioata e, cu optiunile politice va gasiti de minune si daca te enerveaza careva o trimiti sa-l bata gratis. Ce dracu sa mai vrei? :D

    Ah, si merci de politeturi :lol:

  • 15

    Se vede că eşti deşteaptă de nu mai poţi:

    Ca să accesez pagina aia trebuie să am cont pe feisbuc. M-ai întrebat dacă am, sau nu?!

    Şi mai compară-mă tu cu nu ştiu cine …

  • 16

    @Cosa: pai si cine te pune sa nu-ti faci? eu cu ce-s vinovata ca tu n-ai auzit inca de FB? mai, mai, barbatii astia din ziua de azi vor totul numai de-a gata :roll:

    Bine, nu te mai compar cu nimeni. Esti unic. Multumit?

  • 17

    Hmm, cate rachete a tras Hamas spre Israel in ultima saptamana? De scutul de aparare stiti ceva? De aceea au doar trei morti.

    Lasand asta la o parte, nimeni nu-si doreste sa fie pace acolo. Nici politicienii evrei (Netanyahu este un cretin) si nici palestinienii (Hamas/ Fatah). Crezi ca e usor pentru israelienii de rand sa traiasca in zona dintre Gaza si West Bank? Fara sa mai zic ce insemna sa fii palestinian in Gaza, care este o inchisoare in aer liber.

    Hamas are in statut distrugerea statului Israel. Isi lanseaza rachetele din mijlocul oraselor, folosind scuturi umane. Nici astea nu sunt prea in regula. Parerea mea. Totul este mult mai dificil. Nu se stie Siria ce rol are in ecuatie.

    Articolul dvs este partinic, ati luat niste poze de pe net. Nu aveti nicio modalitate de a verifica daca sunt sau nu reale, iar toata diatriba este indreptata impotriva Israelului.

  • 18

    Revin, ca s-a intrerupt: este usor sa arati cu degetul si sa arunci vina unilateral. Da, din puterea militara net superioara ar trebui sa vina si o intelepciune mai mare in folosirea ei. Ceea ce, din pacate, nu este cazul la actualul guvern israelian. Uciderea lui Al Jalabi este un non-sens, la fel ca tot de fac acum.

    Trebuie totusi sa intelegeti ca Hamasul nu are cazarme, baze militare sau ceva de genul asta. Nu este o armata in sensul pe care il banuiti, este o grupare de gherila si se comporta ca atare. Stiti cumva de unde lanseaza rachetele spre Israel si in ce directie? Va imaginati ca sunt pe un camp sau ca le lanseaza spre obiective militare israeliene?

  • 19

    Morringain, vai tu, ce masochizda esti…

  • 20

    @Soacra Mare: dar ce spirit fin de observatie aveti, madam! Mai, mai, inceo dracu sa ma simt aiurea printre atatea genii :)

  • 21

    Mda… Trebuie sa marturisesc ca sint profund ingrijorat de situatia conflictuala din Fasia Gaza.

    Asta vara cind am vizitat Egiptul am stat de vorba cu un Faraon mai in virsta care mi-a povestit profetiile facute de un Faraon si mai batrin.

    Trebuie cu orice pret sa fie reconstruit Templul in Ierusalim pentru ca ulterior sa fie cu orice pret distrus. Evreii sint obisnuiti cu ideea ancestrala ca orice contructie trebuie sa treaca prin deconstructie.

    Faraonul mi-a spus ca evreii nu-l recunosc pe Isus Christos drept Mesia pentru ca nu a avut tata care sa se traga din David si Solomon ceaace nu-i confera pedigree.

    Evreii ii urasc pe arabi pentru ca se trag din Ismail care a fost copil din flori alungat de Sara care s-a apucat de facut copii la adinci batrineti.

    Cu alte cuvinte Ierusalimul va ramine orasul pentru care vor muri fericiti evreii, arabii si crestinii naivi care se implica in atrocitatile comise in groapa de cacat numita uzual Orientul mijlociu.

  • 22

    antonela vulpe, ești anti-semită și ce să facă românii ? Că te șochează indiferența lor ? uite aici ultima știre de o oră și 25 de minute acum ora României 18:08 !

    news.yahoo.com/../

  • 23

    „Toto”, da, băi, ai dreptate cu pozele. N-a venit nici un notar jidan să le autentifice.

    Tot aşa a făcut şi judecătoru ăla american când l-a judecat pe cel care l-a omorât pe Teo Peter. Da, americanu a fost vinovat de accident, da, Teo Peter era mort. Da’ n-a putut demonstra nimeni că Teo Peter fusese în taxiul accidentat. Adică stătea şi el acolo mort în stradă iar accidentul, ghinionu dracu, a avut loc tocmai lângă el.

    Duceţi-vă, bă, cu pluta şi îmbârligaţi în altă parte că pe aici nu vă mai crede nici dracu

  • 24

    știrea ultimei ore,azi marți orele 16:27 după amiaza ora României !

    news.silobreake../

  • 25

    corecție orele 18:27 minute !

  • 26

    @Cosa: uite, ba, ca ti-am gasit-o, si cu numar de telefon. O tii si tu de rezerva in caz ca nu pica Kiddo :D

    exploziv-news.r../

  • 27

    lasa, bai, ca tot eschimosii e de vina…

    (nu va mai obositi sa scrieti, ca oricum vi se sterg iar toate comentariile mai pe seara)

  • 28

    @cosa: bine, m-ai convins. Sunt reale. Si? Atat ai retinut din ce am scris? Ai o atentie extrem de selectiva.

  • 29

    antonela

    prima fotografie denotă spălarea pe creieri a viitorilor soldați hammas !

    că în fotografia nr% 5 să fie în lux de amănunte mutilarea copiilor ? Acei băieți cam 12/13 ani sunt sigură că deja erau înrolați ca„șoimii patriei” dotați cu arme…

    am avut șansa să văd un abecedar de școală a nepoatei mele care tatăl este arab,deci aici în USA și…ca fografii în abecedar erau consecutiv repetat,rachete,mitraliere și oameni îmbrăcați în camuflaj…

    strigător la cer :roll: deci copii sunt puși la punct cu strategia războiului de la 6/7 ani ! și da,când s-a făcut un miting arab la Wasington DC capitala,ce-a făcut gineri-miu ? A luat-o și pe fiica mea cu copii cu toți,să inspire milă ?

    dacă erau conflicte stradale și se lăsa cu ciomăgeli pe acolo :?: Așa că să nu îmi spui tu, că acei băiețandrii erau acolo ca să arunce cu flori peste zidul din Fâșia Gaza :?:

  • 30

    antonela,

    „talibanii oieri primitivi” cu aruncătoare de rachete de la sol(rusești) ;) iar pachistanezii (de la americani)

    Israel tot de la americani iar Siria și Iran tot de la ruși cu aprobarea tacită a Chinei !

  • 31

    Morringain, ce-i, măi, în linku ăla?! Nu înţeleg ce vrei să spui, văd că te agiţi, transpiri, te împingi în mine, chiar nu înţeleg ce vrei!

  • 32

    Lasase un cititor-autor un link spre o linie dreapta! Nu-i asa cuşer de a fost sters?

  • 33

    Toto, ştii cum văd eu lucrurile?! Imaginează-ţi zece ţâgani omorându-l în bătaie pe un bătrân căruia încercaseră să-i fure din geantă şi care a avut tupeul să protesteze. Şi imaginează-ţi câţiva deontologi de ăştia plesnind de politicăli corectnes care încearcă să fie echidistanţi găsindu-le ţâganilor tot felul de scuze.

    Noi nu putem, în ţara noastră, să ridicăm o statuie Mareşalului Antonescu din cauza jidanilor, nu putem să recităm poezii patriotice de Radu Gyr fără să fim acuzaţi (şi pedepsiţi) de antisemitism (şi mai nou, de rasism!!!!), iar tu vii şi spui ce?!

  • 34

    33(sper)

    Tot asa nu putem pune un link la un articol spre linia dreapta in care se explica de fapt ca teroristii Hamas aduna femei si copii in gramezi in locuri publice palestiniene, iar in centrul gramezii pun prastia cu care trimit proiectile spre statul Israel pe care vor sa-l rada de pe suprafata pamantului. Si normal ca aia cand riposteaza nu au inca arme asa de sofisticate incat sa distinga ca ala-i Hamas si asta-i puradel palestinian. Asta-i toate smecheria. Dar amlificarea tantarului in armasar iti place grozav.

  • 35

    Antonela, articolul tau prezinta Israelul vazut prin ochii teroristilor si SUA vazuta prin ochii Uniunii Sovietice.

    Atat am avut de zis.

  • 36

    Antonela, de cand caricaturile reprezinta documente incriminatoare? Sper sa nu te superi prea tare ca intreb.

  • 37

    @cosa: cu mult respect, cam bateti campii cu gratie. La fel cum ati facut cu Teo Peter. Banuiesc ca aveti anumite marote si le exibati indiferent de subiect.

    Nu sunt intotdeauna de vina evreii sau americanii pentru problemele noastre de verticalitate, ale noastre insemnand ale romanilor. Ar trebui sa cautam si vina la noi. Faptul ca nu putem avea o statuie cu Antonescu, contesta holocaustul, comenta in vreun fel ciuma rosie, crimele lui Stalin, sunt de un absurd cu care lumea intreaga s-a obisnuit. De ce? Cine ne obliga sa stam mereu plecati? Si de ce acceptam?

    Si cateodata sunt lucruri si mai absurde, um ar fi rom-tigan, ca tot ati pomenit de ei. Eu nu inteleg de ce se merge atat de apasat pe aceasta linie.

    Nu sunt deontolog, eu mi-am exprimat doar parerea ca lucrurile nu sunt albe sau negre, ci sunt nuantate. Iar articolul este cel putin idiot. Mai ales in cazul Hamasului. Nu m-as grabi sa-i consider atat de repede niste mielusei, pentru simplul fapt ca se bat cu evreii. Asta este reductionist si prostie crasa. Dar divagam.

    Ca sa finalizez: nu putem avea statuie, recita din Gyr, vorbi despre Nae Ionescu, despre tinereti legionare, despre Capitanul, despre rezistenta din munti, din cauza noastra, in primul rand.

  • 38

    Inca ceva: mai e si vina vacii de LHL care, dupa memorial, se apuca sa-l spele pe Pacepa.

  • 39

    Penultima poza (cea cu cei doi copii sfartecati) e din Siria, de prin septembrie…NU Israel…

    twitter.com/man../

  • 40

    @ florin: nu ti-e jena sa vii cu sursa twitter ?

  • 41

    alege-ti, bai, alt nick, ca ne confunda lumea

  • 42

    @bogdan: asta e imaginea construita pentru noi prostimea de catre media si asta dau mai departe. nu e clar? sunt cativa oameni inteligenti care au avut comenturi pertinente pana acum. citeste mai sus de tine.

  • 43

    Florin#39

    bravo domnule aici mi-ai plăcut teribil,crescu-și în ochii mei,bănuiam că fotografiile sunt vechi…cunoșteam stilul arab de a arăta dezgustător…

    ști cum a făcut Antonela ? A văzut pe Vox la Ciprian Șulea„să nu citiți ziare românești ptr. știri externe” ori cam așa ceva și hop și Vulpe cu„ce mă șochează cel mai tare indiferența românilor față de conflictul israelo-palestinian…”a ocolit ce-a ocolit și tot în…acelaș loc a nimerit :D

    și eu pun video-clip-uri cu știrile de ultimele ore și nu-i șochează de loc nici pe Ciprian nici pe Vulpe…

    uite altul:news.yahoo.com/../

  • 44

    Poza cu cei doi copii morti a fost pusa pe Twitter pe 14 Septembrie 2012, si poate fi gasita intr-un videoclip de la liveleak.com/vi../

    Acum, cred ca nu ar trebui sa imi fie jena cu astea doua legaturi, tinand cont ca in articol aici nu a fost data vreo referinta…

  • 45

    Vulpe,

    Nuuuuu„Israel-The war Criminals” fiecare țară arabă și-a torturat/omorât copii,tinerii,femeile bătrânii,proprii lor conaționali,concetățeni,propriul sânge…uite câți ai fost omorâți în Siria de către sirieni și nuuuuuu

    israeliți/evrei ori cum mama naibi vrei… :cry:

    youtube.com/wat../

  • 46

    alta dementa care scrie…

    mars la Biblioteca!

  • 47

    john

    hai mă Ioane Ionelule,la care bibliotecă la cea de la Kremlin ? hai,vax !

  • 48

    john

    Ionică/sulă mică,uite să începem cu al doilea război mondial și belește bine ochii !

    apoi revin cu China și țările arabe din 1950 încoace,ai timp să citești ?

    worldwar-2.net/../

  • 49

    john

    necrometrics.co../

  • 50

    john

    scaruffi.com/po../

  • 51

    Interesul şi reaua intenţie într-o argumentaţie scad, sau chiar anulează, puterea argumentului. [Cosa Nostra – 21 noiembrie, 2012, 8:11, adică eu, acum!]

    E clar, în acest articol se spun nişte adevăruri crunte. Dar metoda utilizată – aceea de a influenţa cititorul punând şi poze lămuritoare (unele fiind, evident, din alt film) este dăunătoare scopului. Deci, Vulpe, e clar că scrii la comandă, însă e clar şi faptul că ţi s-a dat o misiune peste puterile tale.

    Pe de altă parte, cei cărora nu le convine ce s-a spus aici, neavând alte soluţii, pun link-uri către saituri declarat pro-semite, sau se iau de virgule şi de poze. Exact ca-n bancu ăla: – bă, du-te-n pula mea, mai ţii minte că de câte ori mă prindeai în gară la Broşteni îmi dădeai o palmă?! – Ce, bă, aia era gară?!

    Deci:

    Băi, Florine sau exFlorine, sau cum vrei tu, faptele sunt clare: peste o sută de morţi palestinieni (cifră recunoscută inclusiv de jidani), trei morţi jidani (cifră declarată doar de jidani). Morţii sunt morţi, chiar dacă nu sunt sfârtecaţi ca în pozele alea pe care (pe bună dreptate, le conteşti). Moartea nu e mai frumoasă sau justificată când morţii sunt „curaţi”.

    Pe de altă parte, acţiunile grupării Hamas sunt atât de ineficiente, fac atât de mult rău palestinienilor şi sunt atât de mult pe placul jidanilor – cărora le ridică mingea la fileu exact unde şi când le convine, încât stau şi mă întreb (retoric) dacă nu cumva liderii la vârf ai acestei grupări nu au cumva Steaua lui David lipită pe undeva prin rărunchi. Nu de alta, dar mai avem deja experienţa unui 11 septembrie, nu?!

  • 52

    :lol: auoleeeeu, doar Danny isi mai pune “maxime” din el insusi. simpatici foc voi astia care va ridicati singuri statuie. :D

  • 53

    si, fraiere, ti-a scapat maxima zilei: “Morringain, da, ce zisei, prefer o lume condusă de evrei. Pentru că respectă indivizii.” [Yoko Ono, noiembrie 21, 2012 la 01:21]

    :lol:

  • 54

    Ce te oftici, mă?! Ai mai auzit chestia aia pe undeva?! Nu! E mişto?! Da!. Atunci de ce să n-o marchez, ca să nu fiu luat de grandoman de către fraieri ca voi?!

    Pe de altă parte, pe blogu ăla din care dai tu citate se scriu atâtea sute de comentarii conţinând fix nimic, încât mi-e foarte greu să dau peste unu în care se spune ceva. Că dacă se spune ceva, atunci sigur e teoremă. M-am cam lăsat de urmărit pe acolo. Uneori cred că ele boscoredesc toată ziua pentru a ascunde teoremele printre sute de petarde.

    Aşa că era firesc să-mi scape o astfel de bijuterie de teoremă!

  • 55

    cum “fix nimic”?! cand io tocmai am invatat de acolo cum se spala mortul ca sa se cace. :roll: a tunat si i-a adunat.

  • 56

    Laă, bine le face!

  • 57

    Iote ce-am scris!

  • 58

    Ha, ha, ha!

    Ştiam că nu scriu la pereţi!

    Ştiam că mă pot baza pe tine, vrenica lu’ nenea!

    Da’ dacă tot eşti aici (şi eşti tot timpul!) poate mă lămureşti şi pe mine cu chestia asta:

    “… drepţi apărători ai tradiţiilor şi bunelor moravuri.”

    Asta ca să nu mă mai căznesc să scriu o teoremă!

  • 59

    dap. pentru morti, vome si cakat, v-o recomandam pe specialista noastra, Nora. tadaaaam! :D

    pistolulcucakat.ro

  • 60

    Mulţumesc, feciorii toamnei. Sunteţi nişte scumpuţi.

    .

  • 61

    fata tatii, ai un talent bolnav sa-ti dai cu stangu’ in dreptu’. :P

    pai cu ce pana mea de reactii crezi c-o sa te alegi, cand merge omul normal colo si da ori de Danutz care vomita pe el, ori de Raj care spala mortii ce se caca pe ei, ori de tine care esti plata ca o foaie de hartie. :lol:

  • 62

    Goco, vezi că începi să-ţi dai arama pe faţă într-un mod cam josnic! Ai ideile tale, foarte bine, ai acest drept, dar dacă ţi le expui în mod perfid şi duplicitar, nu mai e bine.

    Tu nu te-ai prins de nimic până acum?! De ce crezi că a dispărut indianu?!

    Ca tine au trecut pe aici cu zecile. Mai vezi vreunu?!

    Dacă-mi intri în vizor, nu mai ai scăpare. Vezi că eu nu sunt Dora!

    Iar saitul de jidani la care ai trimis link-uri peste tot e de tot căcatu. S-au prins toţi de asta, deci ne-ai făcut un serviciu.

    Şi aşa, ca chestie, am pus un comentariu acolo, iar ei, în clasicul spirit jidănesc mi l-au editat şi aranjat pe furiş, să dea numai bine pentru viitorii cititori. Când am vrut să semnalez asta, eram deja bannat, ei crezând că mă pot banna pe mine! Mă rog, toate astea mă ajută să-mi demonstrez afirmaţiile despre ei. Bravo, mai faceţi că-mi place!

  • 63

    @cosa nostra: ma bucur ca am gasit un limbaj comun si ms pentru sustinere. este important sa avem opinie critica/reactie la tot ce se intampla. chiar daca israelitii si palestienii o dau la pace, mortii sunt tot morti. este inacceptabil in 2012 sa ne mai zburam capetele pentru a ocupa noi teritorii. dialogul in sec XXI ar trebui sa se poarte altfel, tocmai pentru ca ar fi fost normal sa invatam ceva din greselile trecutului. in rest sunt imuna la atacurile la persoana. daca aveti ceva de spus vis a vis de articol raspund. restul nu e treaba mea.

  • 64

    Toto, nu-ţi pari deloc un fel de lup moralist?!

    Critici un articol ca fiind rod al unei lipse de documentare, dar dai dovadă de lipsă de informaţii (sau, mai rău, de ignorare tendenţioasă a lor) – în acelaşi comentariu.

    Dacă te-ai fi oprit aici (citez): „Soluţia este simplă: crearea statul Palestina … ” ai fi spus un mare adevăr. Dar tu ai continuat trecând în extrema cealaltă, ca şi cum asta am dori noi, cei care găsim jidanii vinovaţi de ce se întâmplă acolo.

    Nu ştiu dacă ai aflat până acum, dar a fost odată ca niciodată un război care s-a terminat printr-o pace consfinţită de un tratat internaţional care stipula clar că se vor înfiinţa şi recunoaşte două state – unul palestinian, unul evreu în graniţe bine definite şi obligatorii.

    Israelul – după ce a semnat acel acord (prostind prin asta o lume întreagă) a început, în secunda zero, să nu-l mai respecte. Cum?! În stilul deja cunoscut: provocări, înfiinţări sau susţinere de organizaţii teroriste „palestiniene” din umbră et c. Cert e că statul evreu s-a înfiinţat şi recunoscut internaţional, iar cel palestinian, nu! Timp în care jidanii nici usturoi n-au mâncat, nici …!

    În aceste condiţii, spre deosebire de noi, românii, arabii au ieşit la luptă. Noi românii i-am fi lins în cur pe asupritori (cum şi facem de altfel!). Toate statele conduse de evrei le iau în aceste momente apărarea. Cele în care evreii nu au (încă) o putere totală, încearcă să mai mişte câte ceva (China, de exemplu) prilej nemaipomenit pentru jidani şi cei care-i ling în cur să ne sperie cu comunismu.

  • 65

    Asa Pleksiglaspapirule, elibereaza-te de sub autoritatea Castraveciorului, ce naiba, fii barbat! Cuma adica daca ar avea datele tale??? N-are nimic, joaca la cacialma si chiar daca le-ar avea, ce crezi ca ar veni sa-ti indese castraveti in fund? Hi,hi, vreau o revolutie anti castravecior, sculaaaati voi oropsiti ai sooooortii, cei oooosanditi de cosa, sus…

    Ah, ce bine-mi pare ca nu stie cine sint, hi,hi…

  • 66

    72.

    Bai ce-i mai apar eu pe tiganii din Palestina, far asa am nico treaba cu ei! Cosa, acum pe bune, tu nu esti cumva musulman? Nu ca ar fi ceva rau ca esti, dar e prea suspect cum le iei tu apararea asa singur si nesilit de nimeni. Iar daca altii tot asa pe gratis ii apara pe judani, strigi in gura mare ca muscat de sarpe. Ce se cheama asta?

  • 67

    “Băi, Florine sau exFlorine, sau cum vrei tu, faptele sunt clare: peste o sută de morţi palestinieni (cifră recunoscută inclusiv de judani), trei morţi judani (cifră declarată doar de judani). Morţii sunt morţi, chiar dacă nu sunt sfârtecaţi ca în pozele alea pe care (pe bună dreptate, le conteşti). Moartea nu e mai frumoasă sau justificată când morţii sunt „curaţi”.”

    Ca sa vezi domnule tragedie! Cum mai mor oamenii in razboaie! Nemaipooomeeeniiit! Si daca totusi mor sa moara macar echitabil, unu de ici unu de colo, nu? Chiar cum isi permit unii sa castige lupte sau razboaie?

    Adica cine-i pune pe palestinieni sa se sinucida in masa? Musai trebuie sa faca si judanii la fel ca sa fie unii activisti multumiti?

  • 68

    @ cosa: vorbeam de statutul Hamas in ceea ce priveste desfiintarea Israelului.

  • 69

    Si nu, nu sunt un lup moralist. Poate doar un lup.

  • 70

    Si era editat atat prin omisiune cat si prin adaugare de fragmente pe care nu le-am scris eu.

  • 71

    Toto, nimeni de aici nu e pro-Hamas. Iar jidanii nu luptă împotriva teroriştilor – oricare ar fi ei. Teroriştii sunt pretextul. Pretext servit jidanilor la momentul oportun. Scopurile lor sunt altele. Ca şi în Irak, Egipt, Libia, Siria şi mai urmează.

    În Iran nu s-au putut organiza eficient cu „rebeli opozanţi” că era terminat şi ăsta până acum. Aşa că sunt nevoiţi să declanşeze o ofensivă armată multinaţională sub pretextul armelor chimice. A, pardon, gogoaşa asta a fost folosită în Irak. Sub pretextul bombei nucleare. Ce penibil!

  • 72

    Tanti Vulpe,

    Aberatie mai mare decat “este inacceptabil in 2012 sa ne mai zburam capetele pentru a ocupa noi teritorii” nu stiu daca pot citi din partea unui om, presupun eu, adult, cu capul pe umeri. Ceea ce este cu adevarat inacceptabil in sec. XXI este sa purtam razboaie si sa ne ucidem de dragul RELIGIEI. Adica ce fac extremistii musulmani, pt ca de-aia sunt extremisti. Religiosi. Razboaie de ocupatie s-au purtat de la inceputul omenirii si se vor purta atata timp cat exista fiinte umane in Universul asta, este ceva absolut normal! Cat despre articol in sine, saracii palestinieni (ma refer la Hamas), ei n-au nici o vina cand isi indoctrineaza religios copii sa urasca de moarte evreii (youtube.com/wat../ – daca clipul acesta vi se pare mai uman decat retalierile evreilor, s-ar putea sa aveti o problema. La cap.), sa atace NUMAI civili si locuri publice (in timp ce Israelul ataca DOAR tinte militare, in care din pacate pagubelele laterale sunt aproape imposibil de evitat) prin metode sinucigase, murind cu Allah pe buze! Israelul, spre deosebire de Hamas, actioneaza si reactioneaza pe motive politico-economico-strategice, in timp ce Hamas face ce face pe motive de RELIGIE. A, ca sunt si grupari extremiste evreiesti, asta nu neaga nimeni, multe tari au sau au avut asemenea grupari. Dar NU ele conduc statul Israel, tocmai pt ca sunt extremiste. Ca sa conclud, cum v-ati simti daca ne-ar ataca pe noi ucrainienii sau ungurii, chiar daca ar folosi arme din perioada sovietica, vechi de 30-40 de ani? Am reveni si noi la muzeu, ca sa raspundem cu aceasi moneda? Doamna, intr-un razboi nu iti echilibrezi fortele ca sa fii etic. Intr-un razboi lupti ca sa castigi. Daca Hamas sunt indeajuns de inconstienti incat sa provoace (si, daca va uitati pe stiri, poate imi spuneti si mie cate atacuri au efectuat cei din Hamas in ultimii multi ani) un adversar net superior, atunci isi merita soarta.

  • 73

    Cugetarea Zilei dupa Plexiglasu

    “de solidaritate care se întoarce împotriva noastră ne lipsim.”(val-one)

    Asta chiar nu-i deloc la misto.

  • 74

    Vaaaai, nu pot să creeeeed!

  • 75

    88; 89;

    Gen 12:2 Domnul* zisese lui Avram: “Ieşi din ţara ta, din rudenia ta, şi din casa tatălui tău, şi vino în ţara pe care ţi-o voi arăta.

    Gen 12:2 Voi face* din tine un neam mare, şi te voi** binecuvînta; îţi voi face un nume mare, şi† vei fi o binecuvîntare.

    Gen 12:3 Voi binecuvînta* pe ceice te vor binecuvînta, şi voi blestema pe cei ce te vor blestema; şi toate familiile pămîntului vor fi binecuvîntate** în tine.

    Deut 28:1 Dacă*; vei asculta de glasul Domnului, Dumnezeului tău, păzind şi împlinind toate poruncile Lui pe cari ţi le dau astăzi, Domnul, Dumnezeul tău, îţi va** da întîietate asupra tuturor neamurilor de pe pămînt.

    Deut 28:13 Domnul te va face să fii cap*, nu coadă; totdeauna vei fi sus, şi niciodată nu vei fi jos, dacă vei asculta de poruncile Domnului, Dumnezeului tău, pe cari ţi le dau astăzi, dacă le vei păzi şi le vei împlini,

  • 76

    Stimata doamna,

    Ati uitat cei 400 ani de ocupatie musulmana?

    Ati uitat Scrisoarea III? (ieniceri, copii de suflet,…, dar ati face bine s-o cititi toata!)

    Aveti pretentia sa fiti consultata pe probleme de politica externa si de dotare a armatei, dar in opinia dvs talibanii sunt “simpli oieri”. E descalificant pentru un jurnalist sa faca asemenea afirmatii.

    “Am investit ca prostii”, spuneti dvs cand vorbiti despre scutul antiracheta. Trebuie sa clarificati in numele cui vorbiti: puteti folosi singularul sau spuneti care-i grupul pe care-l reprezentati, pt ca noi cei, mai multi de 7,4 mil, avem o alta opinie.

    Pentru informarea dvs., scurta informare “democratica”: - in tarile crestine poti sa spui ca Sf Scriptura contine “versete satanice” si poti sa injuri pe Dumnezeul crestinilor, fara ca vreo lege sa te condamne; - daca cineva vorbeste despre versetele satanice din Coran, sau daca-l insulta pe Mahomed,va avea nevoie de protectie speciala.

    Ce sa mai vorbim despre arderea Bibliilor si a Bisericilor din tarile musulmane, asasinarea misionarilor?

  • 77

    15.

    “N-am feisbuc, nici nu beau suc.”

    lolpics.se/1775../

  • 78

    vb. doar ca sa aveti ce face cu limba,mergeti acolo si traiti zi de zi cu si intre ei,si mai vb dupa.ce rai sunt evreii,si ce buni palestinienii!va documentati de peste tot si reproduceti ca papagalii,sau eventual ganditi doar cat un strut.

  • 79

    interesant…

    cand doi din afara se cearta, romanul tre sa se bage ori cu unii, ori cu altii. si se scindeaza si romanii intre ei. alte natii ar aplica acel sanatos “doi se cearta si al treilea castiga”. adica i-ar lasa sa se bata intre ei… ;)

    mai fratilor, asta nu-i razboiul nostru. si pt unii, si pt ceilalti, orice am face, ramanem tot “infideli” sau niste conturi in banca. li se rupe astora de crestini. de fapt, noi suntem pt ei tot fie piedica, fie masa de manevra.

    atata energie irosita pt ce? pt altii?

    cu un singur lucru sunt de acord: ca-i risc mare sa se extinda conflictul asta la nivel mondial. si-ajungem sa ne scoatem si altii ochii, intre noi.

  • 80

    “(care by the way nici macar apa curenta, canalizare si gaze nu au)”

    Fix cu asta ne ridiculizeaza si serviciile rusesti. Ce coincidenta!

    “ar trebui sa avem motive de ingrijorare cu totii. asta ar insemna o constientizare a ceea ce se intampla si o vedere de ansamblu mai adevarata.”

    Le avem Antonela, destule! Poti dormi linistita cat despre asta. Doar ca fiecare constientizeaza dupa imaginea de ansablu adevarata a lui.

  • 81

    Lc 21:9 Cînd veţi auzi de războaie şi de răscoale, să nu vă spăimîntaţi; pentrucă întîi trebuie să se întîmple aceste lucruri. Dar sfîrşitul nu va fi îndată.

    Lc 21:26 oamenii îşi vor da sufletul de groază, în aşteptarea lucrurilor cari se vor întîmpla pe pămînt; căci* puterile cerurilor vor fi clătinate.

  • 82

    Ei si tu Coso ! Voiam sa zic ca (cacofonie evitabila, dar imi place !), la o adeca, carevasazica la cataclisme, io te gasesc printe daramaturi, io te pun pe targa, io iti refac fizionomia fetzei (daca doresti ti-o refac si acu 1), io te pun pe targa, io te depun la morga, Doamne fereste ! Vezi ca la o adica, io is bun la toate. Dar parca nu tu vorbeai de cadavre … Ce daca a venit ala ? Nu-i de bagat in seama. Tu prezinti oarece importanta, chiar daca esti oleaca autosuficient

  • 83

    Def Poetry de o poeta palestiniano-americana, activist politic ayoutube.com/wat../

  • 84

    am schimbat titlul. mai sunt si alti criminali de razboi contemporani. America got talents. forever and ever.

  • 85

    am citit comentariile. eu muncesc in Israel din 2006,ca ingrijitoare la o doamna bolnava ,cu contract legal de munca. Oameni buni mai aveti nevoie de informatii. Eu vreau sa vad poze cu avertizarea Israelului {manifeste date din avioane in limba araba }in care erau informati ca urmeaza bombardamente si erau rugati sa se retraga . eu am vazut la televizor cum copii femei ,adunau manifestele de pe stada dar nu nu se retrageau in zone protejate . sunt imagini ,filmate de CNN,difuzate,atasati-le ,comentati-le ptr ca israelienii nu vor decit liniste daca se poate mai multa e si mai bine . am vazut la televizor,cum din bombardarea cladirilor ieseau flacari de ziceai ca a explodat o rafinarie dar si de fapt erau depozite de rachete{armament} au filmat de la CNN si difuzat. ce isi reproseaza israelienii ? ca de la primele rachete trase in Israel de atunci trebuia riposta si poate ca se evita actiunea din 2008 “plumb topit” ca si asta “pilonul apararii” Eu sunt totdeauna f. atenta in drumurile mele ,sunt multe atentate si mor oameni nevinovati veniti in Israel cu afaceri,vizite,la lucru. Trebuie multa judecata si dovezi reale ptr afirmatii jignitoare . Eu doresc prin mesajul meu sa fim bucurosi ca avem o tara si vecinii nu dau rachete in noi. Dar daca intr-o zi Ungaria {care are relatii reci cu Romania } ar da rachete pina in orasele in care stati voi cei care ati comentat maui sus sau pina in Bucuresti? faceti simulatii si veti simti starea reala a problemelor . Sa ne bucuram ca avem o tara mare,frumoasa si sa ne rugam sa nu “ne deranjeze nimeni “…asa rau . sunt informatii reale despre acest conflict si ele trebuie sa fie baza discutiilor . o zi buna tuturor !

  • 86

    Pina, taci şi dă cu mătura, că mai mult nu ştii!

  • 87

    Bine ca stii tu mai multe.

  • 88

    “Claudia” apăruşi?! Credeam că nu mă mai pot baza pe tine!

  • 89

    Jignesti o femeie pe care n-ai vazut-o in viata ta doar pentru ca are o alta parere decat tine. Cum se cheama asta?

  • 90

    Se cheamă că fac dreptate. Cât de cât!

    Şi gata interviul că nu te-ai identificat!

  • 91

    Cum sa ma identific, sa-ti trimit o poza cu pedichiurile, sa te sun ca sa-mi auzi vocea?

  • 92

    Nu, că aşa fac doare cu gagicile.

    Libărcile trebuie doar să-şi deconspire ID-ul precedent!

  • 93

    Cu tine nu se poate discuta. Nici nu stiu de ce mai incerc!

    Hai, pa!

  • 94

    Asteapta-tu pina dau ungurii cu rachete !

  • 95

    Articolul dumitale are tenta antisemita. Demonizati peste masura Israelul pentru toate crimele, dar uitati sa specificati un amanunt important, ca nenorocitii aia (gruparile si organizatiile islamiste teroriste) atenteaza aproape zilnic la viata cetatenilor israelieni si exact imaginile de sus arata realitatea crunta a unui razboi nesfarsit, victime nevinovate din ambele tabere. Vad ca ironizati si pe Dumnezeu. Din punctul meu de vedere istoria a demonstrat ca Israelul e tara de drept a acelor teritorii. Vor plati toti pentru fiecare victima dar si cei care au o atitudine urata fata de Dumnezeu si Israel. Dumnezeu nu se lasa batjocorit! Atentie!

  • 96

    Articolul meu se refera la israelieni si nu la evrei. Pe de alta parte Israelul este un popor blestemat si asa va ramane for ever. D-zeu nu cred ca sustine dorinta Israelului de a ocupa noi teritorii cu varsare de sange virgin, nu cred ca este de acord cu dorinta de hegemonie economica mondiala, nu cred ca D-zeu este de acord cu toate abuzurile si fentele israelitilor de-alungul istoriei. Daca stati sa va ganditi mai bine evreii au fost asupriti mii de ani. De ce? Pentru ca este un popor machiavelic. In rest sper din suflet sa existe un D-zeu care sa ne judece dupa inima pe care-am avut-o si dupa sangele pe care l-am varsat.

  • 97

    Antonela daca eu sau tu am fi Dumnezeu cate n-am mai face noi! Bine ca nu suntem. E cam ciudat Bătrânul. Atat de ciudat ca ii enerveaya aproape pe toti. De aia aproape toti il dau dracului si-si vad de treburile lor. Cu Israel e alta treaba. Pe ei i-a ales cam fara voia lor. Si i-a pus sa aleaga la randul lor. Viata sau moartea. Atunci cand au fost dispusi sa-I faca toate hatarurile, au dus-o fain. Cand s-au satirisit si au vrut alti dumnezei, Iehova Cel Gelos i-a decimat. Se intampla un lucru interesant insa: 1Cron 17:27 “Binecuvintează dar casa robului Tău, ca să rămînă pe vecie înaintea Ta! Căci ce binecuvîntezi Tu, Doamne, este binecuvîntat pentru vecinicie!” Asa ca in ciuda pedepselor pe care li le-a administrat Ziditorul, fiindca au strigat: Mt 27:25 “Sîngele Lui să fie asupra noastră şi asupra copiilor noştri”, blagoslovirea initiala nu poate fi anulata. Si acolo unde e un evreu sunt multe de vazut.

    Arabii, urmasii lui Ismael cel fugarit de mic de-acasa, sunt urmarea facerii de capul lui a lui Avraam evreul. Care s-a oferit sa-si ajute Dumnezeul sa se tina de cuvant. Asta ca sa vezi tu cat de mult conteaza optiunile. Cam prea ciudat Dumnezeu asta. Pe bune. Doar cei prea umiliti pot sa-I intre in voie. Multumescu-Ţi Doamne ca nu i-ai ales pe romani. Ca demult n-ar mai fi ramas nici pulberea din ei.

    Asa ca atunci cand mai sunteti ispititi sa vorbiti aiurea sa stiti ca o faceti din invidie prosteasca. Daca Dumnezeu vrea sa faca intr-un fel, va bateti capul de pomana. El nu e deloc democrat.

  • 98

    Goodday, Do you need a loan? if yes email via:mrslisaloanhome@gmail.com we give our client the best services and our loan is at the lowest interest rate. Thanks and God bless you. SIGN:CEO/MD mrs lisa

  • 99

    Totusi, imaginea a cincea, cea cu copiii sfartecati/mutilati nu va fi scoasa din articol ? Este din Siria, NU din Israel sau Gaza…este scoasa dintr-un videoclip postat pe 1 septembrie 2012 aici liveleak.com/vi../

  • 100

    Nu inteleg de ce atat de multa lume uraste israelienii. Israelul este cel care a fost bombardat. Ce ar fi trebuit sa faca cand erau trimise rachete catre ei si erau omorati oameni nevinovati? Ce usor este sa comentezi si sa vorbesti fara sa stii. Stii ce fac israelienii cand sunt atacati? Coboara in buncare si stau acolo pana trece pericolul. Copiii sunt dusi in buncare nu sunt lasati pe strazi. Arabii ce fac? Isi lasa copiii pe strazi si ii trimit in fata rachetelor si dupa aceea promoveaza in lume ideea ca le sunt omorati copiii. Israelul a intrat in Gaza ca sa distruga gruparile teroriste. Israelul tine la civili si de fiecare data se gandeste sa i protejeze. Rachete catre Israel au fost si din pacate vor fi trimise intotdeauna. Israelul nu cauta expansiune. Ei vor sa traiasca in liniste. Stiai ca Israelul inainte sa atace trimite avioane care imprastie o ploaie de biletele in care este scris catre civili sa mearga in buncare si sa stea acolo pt ca urmeaza sa atace? Nu stiai pt ca asta nu se spune la televizor. Israelul are ce are cu teroristii care au trimis zeci de rachete catre Israel. La civilii din Isreal de ce nu se gandeste nimeni? Ei nu sunt oameni? Si daca cineva se gandeste la civili aceea sunt Israelienii. Ei nu ii urasc pe cei din Gaza. Au familii acolo si cauta mereu sa i protejeze.

  • 101

    Andreea, la OTV ce mai zice?! A apărut Elodia?! Dar la B1?! Mai e EBA cel mai capabil europarlamentar?!

  • 102

    Nu ma uit la OTV. Am rude in Israel, am fost in Israel si de aceea eu vorbesc in cunostinta de cauza spre deosebire de majoritatea care vorbesc despre ceea ce vad la televizor. O zi buna si decat sa vorbiti despre lucruri despre care habar nu aveti mai bine va abtineti. Daca totusi continuati sa vorbiti despre ceea ce habar nu aveti, macar vorbiti punctual. Nu bagati pe toata lumea in aceeasi oala. Fiti multumiti ca nu traiti in teroare. Si sa va fie rusine! La revedere.

  • 103

    In august am fost in Israel. Oamenii de acolo stiau ca urmeaza sa fie atacati. Pt ca tot timpul sunt atacti. Dar ce admir la ei este ca nu le este frica. Cred in Dumnezeu si au curajul sa traiasca si isi doresc liniste. Cand am auzit ca au fost atacati mi am dorit sa merg acolo si sa fiu alaturi de ei. Am invatat de la ei sa nu mi fie frica. Si nu mi a fost teama pt familia mea pt ca stiu ca au fost educati ce sa faca in caz de atacuri. Nu vreau sa intru in detalii pt ca nu stiu daca voi cu ura voastra meritati asta. Dar ceea ce nu se spune la televizor, repet, este ca armata israeliana se gandeste la civilii din Gaza. Dar teroristii din gaza se gandesc la civilii din Israel? Ei ataca numai civili. Nu mai vorbiti fara sa stiti. Mergeti acolo si faceti va propriile parerei. Nu vorbiti din ce auziti la televizor.

  • 104

    Bă, da’ tot nu mi-ai spus de Elodia!

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari urmareste-i pagina de Facebook
Antonela Vulpe s-a născut de ziua copilului în Huși
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!